تلفن : 73612-021

جارو رباتیک زودیاک RA6500iq

پاکسازی کف و دیواره های استخر بدون خالی کردن آب استخر در گذشته کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بود. امروزه نیز تمیز کردن استخر به وسیله جاروهای دستی کاری بسیار زمان است. تمیز نشدن درست و اصولی برخی از نقاط استخر به خصوص گوشه‌ها، به دلیل خطای انسانی یا نرسیدن جارو به آن نقاط باعث از بین نرفتن درست آلودگی‌ها و در نتیجه بروز بیماری‌ها و به خطر افتادن سلامت شناگران می‌شود. جارو رباتیک زودیاک RA6500iq در این کار به شما کمک می کند و می توانید برای نظافت و نگداری اتوماتیک استخر استفاده کنید.

جارو رباتیک زودیاک RA6500iq یک جاروی قدرتمند برای نظافت و نگهداری از استخر است.
جارو رباتیک زودیاک RA6500iq یک جاروی قدرتمند برای نظافت و نگهداری از استخر است.

پیشرفت تکنولوژی سازندگان تجهیزات استخری را نیز بر آن داشت تا اقدام به تولید محصولاتی در جهت  تمیز نشدن اصولی استخر نمایند. یکی از این محصولات ساخت جاروهای رباتیک و یکی از پیشداران تولید این محصول شرکت فرانسوی زودیاک بود. جاروهای رباتیک استخر زودیاک به دلیل کارایی، قابلیت ها و فناوری پیشرفته در صنعت ساخت و تجهیزات استخری بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

این جاروها توسط مهندسین مجرب این شرکت به گونه‌ای طراحی شده اند که دیگر مشکلات جاروهای دستی را نداشته، در زمان و انرژی که برای تمیز کردن استخر گذاشته میشد صرفه جویی کرده و استخر را به طور کامل تمیز و شفاف نماید.

اما چرا جاروهای برند ZODIAC ؟

در پاسخ به این سوال لازم است برخی از ویژگی های کلیدی و مزایای جاروهای برند زودیاک را مرور کنیم:

1-تمیز کردن خودکار: اکثر جاروهای استخری تولیدی زودیاک تمام اتوماتیک هستند. جاروهای تمام اتوماتیک دیگر همانند جاروهای دستی نیازی به حضور شما ندارند و با توجه به برنامه ای که از قبل به آنها می‌دهید یا از طریق کنترل پنل یا از طریق گوشی همراه، خودکار شروع به تمیز کردن استخر می کند.

جارو رباتیک استخر زودیاک قادر به تمیز کردن تمامی کف و دیواره‌های استخر است و زباله‌هایی چون: برگ‌ها، خاک، جلبک‌ها و … را از بین می‌برد.

2-تطبیق پذیری: تمامی جارو رباتیک های تولیدی برند زودیاک متناسب با انواع استخرها، در اندازه و اشکال مختلف ساخته می‌شوند. علاوه بر این جارو رباتیک برند زودیاک برای تمامی مدل‌های استخر چون: استخر بتنی، استخر فایبرگلاس، استخر وینیل و… نیز قابل استفاده است.

3-سنسورهای هوشمند: بسیاری از جارو رباتیک های برند زودیاک مجهز به فناوری بسیار هوشمندی هستند. این فناوری شامل حسگرها و الگوریتم های خاصی برای ترسیم طرح استخر و بهینه سازی مسیر تمیز کردن برای جارو رباتیک است. از این طریق جارو رباتیک فضا (حتی گوشه‌های استخر) را به طور دقیق شناسایی کرده و بهترین مسیر را برای به حداقل رسیدن زمان برای تمیز کردن انتخاب می‌کند.

4-بهره وری انرژی: جارو رباتیک استخر زودیاک با هدف بهره وری انرژی طراحی شده‌اند و اغلب مجهز به موتورهایی هستند که به کاهش مصرف برق و هزینه‌های عملیاتی کمک می‌کند.

5-استفاده آسان: تنظیمات و شیوه ‌فعالسازی و استفاده از جاروها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای همگان قابل استفاده باشد. همچنین اتصال به گوشی هوشمند در مدل‌های IQ این برند نیز متناسب با تمامی کاربران برنامه ریزی شده اند و تنظیمات و نصب اپلیکیشن مخصوص آن بسیار آسان است.

6-مکش دوگانه cyclone: برخی از جارو رباتیک‌های زودیاک دارای مکش cyclone هستند.

این مکش به گونه‌ای طراحی شده که با عملکردی قوی و مداوم تمامی ذرات درشت و ریز را جمع آوری کند. از خصوصیات این نوع مکش این است که با برقراری جریانی مداوم شبیه گردباد مانع از گیر کردن زباله‌ها در دریچه فیلتر می‌شود.

7-دوام بالا و هزینه نگهداری پایین: جاروهای رباتیک برند زودیاک بسیار مقاوم بوده و از مواد با دوام بالا ساخته می‌شوند تا برای مدت طولانی به تمیر و نگهداری نیاز نداشته باشند و یک محصول مقرون به صرفه با طول عمر بالا به شمار روند.

8-عملکرد بی صدا: بسیاری از جارو رباتیک های برند زودیاک دارای سیستم عملکرد بی صدا هستند. در نتیجه در حین تمیز کردن استخر آلودگی صوتی ایجاد نخواهد شد.

9-شهرت برند: زودیاک با سالها تجربه و بهره گیری از مهندسین و متخصیص مجرب امروزه به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده در صنعت استخر شناخته می‌شود. تمامی محصولات تولیدی این شرکت نیز به مزیت های کیفیت بالا و عملکرد بهینه معروف هستند.

10- گارانتی و خدمات پس از فروش: برند zodiac تمامی جارو رباتیک های استخر خود را برای آرامش خاطر مشتریان با گارانتی عرضه می‌کند. نمایندگان معتبر عرضه کننده این محصولات نیز موظف هستند گارانتی مربوطه را به خریداران ارائه دهند تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی شرکت دستگاه را تعمیر کند.

 به طور کلی جارو رباتیک zodiac یک انتخاب خاص برای دارندگان استخر محسوب می‌شود که به دنبال یک راه حل موثر برای تمیز کردن استخر خود هستند.

یکی از مدل های جارو رباتیک برند zodiac  جارو رباتیک zodiac-RA6500IQ  است که در این محتوا قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

مشخصات جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ 

جارو رباتیک مدل RA6500IQ مجهز به سنسور Sensor Nav System™ است که به این جارو امکان شناسایی محیط استخر را می‌دهد. از این طریق جارو رباتیک RA6500IQ به محض فعال سازی ابعاد و سطح استخر را بررسی کرده و تمامی سطح را تمیز می‌کند.

این سنسور همچنین دیواره‌های استخر را هم شناسایی می‌کند.

جارو رباتیک  RA6500IQ همچنین مجهز به مکش cyclone مدل  ALPHA iQ™ است که به باعث میشود فیلتر از تمام ظرفیت خود به طور کامل استفاده کرده و زباله‌ها در ورودی فیلتر گیر نکنند.

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ مجهز به سیستم بالابر است که به این جارو امکان خروج آسان از استخر را می‌دهد.

علاوه بر این جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQرا می‌توان با نصب اپلیکیشن iAquaLink™ بر روی دو سیستم عامل android و  ios با گوشی کنترل نمود. از این طریق شما با گوشی همراه خود می‌توانید جارو رباتیک خود را روشن و خاموش کرده و بر روند کار جارو رباتیک نظارت کنید.

درب جاروی رباتیک مدل RA6500IQ شفاف بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا فیلتر جارو را بدون باز کردن درب آن مشاهده کنید تا بتوانید به موقع نسبت به خالی و تمیز کردن آن اقدام نمایید.

بررسی فنی جارو رباتیک زودیاک مدل: RA6500IQ

ولتاژ منبع تغذیه 30 VDC
حداکثر توان ورودی 150 W
عرض مکش 270MM
حداکثر عمق 4M
رتبه حفاظتی منبع تغدیه IPX5
رتبه حفاظتی جارو IPX8
فرکانس 2.412GHz-2.484GHz
دمای آب بین 15 الی 35 درجه سانتی گراد
PH آب استخر بین‌ 6.8-7.6
کلر > ٣ میلی‌ گرم در لیتر

 

مزایای جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ

  • دارا بودن سنسور هوشمند:

امکان اندازه گیری و شناسایی ابعاد و شکل استخر شما را دارد.

  • کاربری گسترده:

این جارو توانایی تمیز کردن تمامی سطوح استخر از جمله کف، دیواره و خط آب را دارد و برای تمامی استخرها (فایبرگلاس، بتنی، وینیل و…) چه روباز و چه سرپوشیده قابل استفاده است.

  • صرفه جویی در زمان:

استفاده از جارو رباتیک  زودیاک مدل RA6500IQ قابلیت انتخاب برنامه مورد نظر شست و شوی شما را دارد و از این طریق شما می‌توانید در زمان هم صرفه جویی کنید.

  • قابلیت اتصال به گوشی هوشمند:

با اتصال جارو رباتیک زودیاک  مدل RA6500IQ به گوشی همراه علاوه بر آنکه می‌توانید از راه دور دستگاه را روشن نمایید می‌توانید بر رند کار جارو رباتیک خود نیز نظارت کنید.

  • دارا بودن سیستم lift

جارو رباتیک زودیاک  مدل RA6500IQ با دارا بودن سیستم lift پس از اتمام کار با تخلیه آب اضافی  به کنار دیواره استخر آمده و به راحتی می‌توان آن را از استخر خارج کرد.

  • مکش cyclone

دارا بودن این نوع مکش علاوه بر آنکه به فیلتر اجازه می دهد تا حداکثر ظرفیت خود استفاده نماید، از مسدود شدن فیلتر به وسیله زباله های درشت نیز جلوگیری می‌کند.

  • موتور قدرتمند

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ دارای 3 موتور قدرتمند فرانسوی است.

  • دارا بودن قابلیت‌ تمیز کردن کف‌، دیواره و خط‌ آب

این مدل جارو رباتیک قابلیت تمیز کردن تمامی نقاط استخر را دارد.

  • گارانتی

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ دارای 2 سال گارانتی از شرکت zodiac  است.

معایب جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ

ظرفیت محدود فیلتر:

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ  دارای ظرفیت محدود فیلتر( 5 لیتر) است و اگر آلودگی استخر بسیار زیاد باشد باید در حین کار فیلتر تعویض شود.

محدودیت ابعاد استخر:

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ   دارای کابل 18 متری است لذا برای استخرهایی که ابعاد بیشتر 5×12 متر دارند مناسب نیست.

بررسی کلی جارو رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل  RA6500IQ

Zodiac- RA6500IQ
ساخت فرانسه
تعداد موتور 3
کابل 18 متر
ظرفیت فیلتر 5 لیتر
مناسب برای استخر 5×12 متر
وزن 10 کیلوگرم
ابعاد 27×٤8×43 سانتی‌ متر
قابلیت‌ تمیز کردن دیواره و خط‌ آب دارد
قابلیت کنترل با گوشی دارد
نوع مکش سیلکونیک
سطح فیلتر 1 180 cm2 / 60 µ
4 برنامه شست و شو Quick  (تمیزکاری سریع، فقط کف استخر)

Smart  (شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)

Ultra  (تمیزکاری فشرده، شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)

 

 

جاروهای رباتیک رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل RA6500IQ یکی از مدل های پیشرفته در بین جاروهای رباتیک تولیدی دیگر شرکت ها است.

این مدل جارو رباتیک با توجه به امکانات ویژه ای که دارد به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت استخر خود را تمیز کرده و زمان و انرژی کمتری را برای نگهداری از استخر خود صرف کنید.

اما نکته ای که بسیار مهم است خرید این محصول از نمایندگان معتبر برند فرانسوی زودیاک است چرا که تنها از این طریق می‌توانید نسبت به دریافت گارانتی اقدام نمایید.

داشتن گارانتی به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکل شرکت جارو را به کمپانی فرستاده و نسبت به تعمیر آن بدون هزینه اضافی اقدام نماید.

علاوه بر این مهم است که هنگام خرید تمامی آموزش‌های لازم در خصوص استفاده و نگهداری جارو رباتیک را از کارشناسان دریافت نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله