تلفن : 73612-021

جاروی استخر اتوماتیک

شنا در استخری تمیز و عاری از هر گونه آلودگی نیازمند تجهیزات مهم استخری چون پمپ، فیلتر، سیستم گندزدایی و لوازم جانبی چون جارو استخری است. با وجود آنکه جارو استخری جزو تجهیزات جانبی استخر دسته بندی می‌شود اما وجود آن برای تمیزی استخر بسیار ضروری است. به طور کلی جاروهای استخری در 3 مدل: دستی، نیمه اتوماتیک(شارژی) و اتوماتیک (رباتیک) تولید و عرضه می‌شوند که در این محتوا قصد داریم به توضیح کامل جاروهای استخری تمام اتوماتیک یا رباتیک بپردازیم؛ اما پیش از آن لازم است ضرورت استفاده از جارو استخری را دانسته و معرفی مختصری از مدل‌های دستی و نیمه اتوماتیک (شارژی) داشته باشیم.

جاروی استخر اتوماتیک به جاروی های رباتیک که تمام استخر را به صورت هوشمند نظافت می کنند گفته می‌شود.
جاروی استخر اتوماتیک به جاروی های رباتیک که تمام استخر را به صورت هوشمند نظافت می کنند گفته می‌شود.

اهمیت جاروی استخری

  1. حفظ بهداشت و سلامت:  استفاده منظم از جاروی استخری، موجب حفظ بهداشت و سلامت کسانی که از استخر استفاده می‌کنند، شده  و همچنین حذف ذرات آلاینده مانند خاک، برگ‌ها، باکتری‌ها و جلبک‌ها از آب استخر، کیفیت آب را بهبود بخشیده و مانع  از انتقال عفونت‌ و بیماری‌های مختلف از طریق آب می‌شود.
  2. افزایش عمر استخر: تمیز کردن  استخر با استفاده از جاروی استخر به طور منظم، می‌تواند عمر استخر را افزایش دهد. جمع شدن ذرات آلاینده  در آب استخر می‌توانند بدنه  و تجهیزات استخر را خراب کنند. با حذف این ذرات، عملکرد استخر در طولانی مدت بهتر و کارآمدتر خواهد بود.
  3. صرفه‌جویی در زمان و هزینه: استفاده از جاروی استخر به طور منظم می‌تواند زمان و هزینه‌های مرتبط با نگهداری دستی استخر را کاهش دهد. با اتوماسیون فرآیند تمیزکاری، افراد می‌توانند وقت بیشتری را برای لذت بردن از استخر خود صرف کنند و هزینه‌های مربوط به تمیزکاری دستی و مصرف انرژی را کاهش دهند.
  4. تمیزی کامل: استفاده از جاروی استخر به تمیزی و زیبایی استخر کمک می‌کند. استخری که آبش تمیز و بدون ذرات آلاینده باشد، قطعا دیدنی‌تر و شنا در آن دلپذیرتر است و تجربه استفاده از آن برای شناگران نیز لذت بخش‌تر خواهد بود.

در کل، جاروی استخر به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی در نگهداری استخر نه تنها به بهبود کیفیت آب و حفظ بهداشت و سلامت افراد کمک می‌کند بلکه عمر و زیبایی استخر را نیز افزایش می‌دهد.

معرفی انواع جاروی استخر

همانطور که گفته شد جاروی استخری در 3 مدل دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید و عرضخ می‌شود که متقاضیان با توجه به نیاز و هدف خرید خود می‌توانند از بین برندها و مدل‌ها اقدام به انتخاب نمایند.

جاروی دستی استخر

اولین مدل جارو استخری که استفاده از آن بسیار رایج است جاروهای دستی استخر هستند. از جاروهای استخری دستی می‌توان به دو صورت استفاده نمود.

1-جارو استخری با پمپ و گاری: در این شیوه شلنگ جارو به پمپی که بر روی گاری نصب شده، متصل می‌شود و از طریق مکش پمپ، تمام زباله‌ها در سبد پمپ جمع می‌شود. نیاز است بسته به میزان آلودگی استخر، سبد پمپ به طور منظم تمیز شود.

2-جارو استخری با اسکیمر: میتوان به جای استفاده از پمپ و گاری، شلنگ جارو را به اسکیمر متصل کرد. در این روش زباله‌های کف استخر در سبد اسکیمر جمع شده و نیاز است سبد به موقع تخلیه و تمیز شود. نکته حائز اهمیت در این روش این است که جمع شدن زباله‌ها در اسکیمر می‌تواند فشار وارد بر سیستم فیلتراسیون را زیادتر کرده و موجب کاهش طول عمر فیلتر شود.

به طور کلی جارو استخری دستی شامل اجزای زیر است:

  • گاری چرخدار که بسته به ابعاد پمپ در دو سایز بزرگ و کوچک تولید می‌شود.
  • پمپ آب که مدل و توان آن به ابعاد استخر بستگی دارد.
  • شلنگ جارو
  • دسته جارو
  • سری جارو استخر

مزایا و معایب جارو دستی استخر:

بزرگترین مزیت جارو دستی، قیمت و هزینه تعمیر پایین آن است؛ اما تمیز کردن استخر با استفاده از جارو دستی به زمان و دقت بالایی نیاز دارد.

“در مقالات آتی به طور کامل به توضیح جاروی استخر دستی خواهیم پرداخت.”

جارو استخری نیمه اتوماتیک (شارژی)

این مدل از جاروی استخری دیگر نیازی به پمپ، گاری یا اسکیمر ندارد بلکه دارای سیستم مکش و محفظه‌ای برای جمع شدن زباله‌های استخر است. برای استفاده از این مدل جارو ابتدا باید جارو را به شارژ زده و بعد از آنکه شارژ باتری آن کامل شد اقدام به تمیز کردن استخر نمایید. قدرت مکش جاروهای جاروهای نیمه اتوماتیک( شارژی) به برند و مدل جارو بستگی دارد که یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده جارو در جهان، برند kokido  اقدام به تولید این مدل جارو کرده است

این برند علاوه بر تولید جاروهای شارژی استخر تمامی تجهیزات لازم جارو دستی استخر را اعم از انواع سری جارو، دسته جارو، شلنگ جارو و … را نیز تولید و عرضه می‌کند.

جاروهای الکتریکی قابل شارژ kokido در ظرفیت های مختلف، متناسب با ابعاد استخری مختلفی تولید می‌شوند و قبل از استفاده نیاز به حدود 4-5 ساعت برای شارژ دارند که بعد از شارژ، به مدت 45 دقیقه میتوان برای تمیز کردن استخر، جکوزی از آنها استفاده نمود. .

از آنجایی که قدرت مکش جاروی استخری شارژی بسته به مدل آن متفاوت است لذا باید هنگام خرید به ابعاد استخرتان توجه نمایید.جاروهای استخری شارژی همچنین مجهز به خروجی برای برگرداندن آب تصفیه شده به استخر وجود دارد که موجب صرفه جویی در آب می‌شود.

 

جاروی استخر اتوماتیک (رباتیک)

پیشرفت تکنولوژی و گسترش سیستم‌های رباتیک منجر به ساخت جاروی استخری تمام اتوماتیک یا رباتیک شد. جاروی استخر اتوماتیک دارای موتور قوی و بدنه قابل حمل است که به راحتی تمامی سطوح کف و دیواره‌های استخر را به طور تمام اتوماتیک تمیز می‌کند.

سیستم عملکرد این نوع جاروی استخری به این شیوه است که آب و آلودگی ها را به درون خود می‌کشد و سپس به وسیله‌ی فیلترهای مخصوص و تراشه الکترونیکی که درون خود دارد سطح را آنالیز و تمیز کرده، آب را تصفیه و مجدد به استخر باز می‌گرداند. جاروی استخر اتوماتیک همچنین قابلیت تنظیم از راه دور را نیز دارد.

درست است که این جاروی استخری نسبت به دو مدل دیگر، سرمایه بیشتری نیاز دارد اما کار تمیز کردن استخر را سریع تر و با دقت بیشتری انجام می‌دهد. همچنین در زمان و انرژی و آب مصرفی نیز صرفه جویی می‌شود و امکان دسترسی به نقاطی که ممکن است تمیز کردن آن برای انسان مشکل باشد را دارد.

مقایسه اجمالی از 3 مدل جاروی استخری

  جاروی استخر دستی جارو استخر نیمه اتوماتیک (شارژی) جارو استخر اتوماتیک (رباتیک)
مصرف انرژی دستی برق برق
صرفه جویی آب کم متوسط بالا
دقت کم متوسط بالا
صرفه جویی زمان کم متوسط بالا
هزینه کم متوسط بالا
تعمیر و نگهداری کم متوسط بالا (نیاز به متخصص دارد)

مزایای جاروی استخر اتوماتیک

استفاده آسان

جاروی استخر اتوماتیک ( رباتیک) با داشتن قابلیت شست و شوی خوددکار استخر علاوه بر آنکه فرایند تمیزکردن استخر را تسریع می‌کند بلکه با داشتن برنامه‌های مختلف بر روی سیستم خود به آسانی میتوان از آن استفاده کرد.

سیستم مکش قدرتمند

اکثر جاروهای رباتیک استخری دارای مکش قدتمند برای جمع آوری تمامی زباله‌های استخری هستند. بهترین مکش برای جاروی استخر اتوماتیک، مکش سایکلونیک است. این نوع مکش از مسدود شدن کیسه فیلتر جلوگیری کرده و باعث می‌شود تا بتوان از ظرفیت فیلتر به طور کامل استفاده نمود.

سازگاری بالا

جاروی استخر اتوماتیک مناسب تمامی استخرها در انواع اشکال می‌باشد. سنسور تعبیه شده در این جاروها به جارو امکان شناسایی ابعاد و شکل استخر را می‎دهد به این طریق جارو تمامی فضای استخر را به طور کامل تمیز می‌کند.

قابلیت تنظیم برنامه شست و شو

جاروی استخر اتوماتیک دارای برنامه‌های شست و شو کف، دیواره و خط آب را دارد که میتوان بسته به نیاز از بین برنامه‌ها انتخاب نمود.

موتور قدرتمند

اکثر جاروهای رباتیک استخری مجهز به موتور قدرتمند برای تمیز کردن استخر هستند.

قابلیت اتصال به گوشی هوشمند

برخی از جاروهای استخر اتوماتیک (رباتیک) قابلیت اتصار به گوشی هوشمند را داشته؛ یه این طریق میتوان از راه دور نیز بر روند کار جارو نظارت کرد.

صرفه جویی در مصرف آب

به طور کلی استفاده از جاروی استخر اتوماتیک باعث می‌شود در مصرف آب و انرژی صرفه جویی شود.

معایب جاروی استخر اتوماتیک

در کنار تمامی مزایایی که نام برده شد جارو استخر اتوماتیک، نسبت به سایر مدل‌های جارو که شرح داده شد، نیاز به بودجه بیشتری داشته و هم نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه دارد.

به علت حساس بودن قطعات و سنسورهای تعبیه شده در جاروی استخر اتوماتیک مهم است با دقت بیشتری از آن نگهداری شود؛ چرا که هر آسیب جزیی به آن می‌تواند هزینه بسیاری داسته باشد. از همین رو مهم است در هنگام خرید به کیفیت محصول و شرایط نگهداری از آن توجه نمایید.

معرفی جاروی استخر اتوماتیک زودیاک  zodiac

زودیاک یک نام مشهور در صنعت استخر است که به دلیل تعهد خود به نوآوری و راه حل های برتر تمیز کردن استخر مشهور است. جاروی استخر اتوماتیک (رباتیک) زودیاک، نشان دهنده جهشی رو به جلو در فناوری تمیز کردن خودکار استخر می‌باشد.

این دستگاه‌های پیشرفته به گونه‌ای طراحی شده‌اند که زحمت نگهداری استخر را از بین برده و لذت تمیزی استخر در کمترین زمان را به ارمغان آورند. جاروی زودیاک مجهز به فناوری پیشرفته ای است که آن را قادر به حرکت بر روی دیواره‌های استخر می‌کند. همچنین وجود حسگرها و الگوریتم‌های تنظیم شده بر روی جاروی زودیاک باعث می‌شود که کوچکترین آلودگی‌ها را شناسایی و استخر را به طور کامل تمیز کند؛ که در ادامه برخی از مدل‌های جارو استخر اتوماتیک این برند را معرفی خواهیم کرد:

جارو رباتیک‌ زودیاك مدل RE4200

این‌ مدل جارو رباتیک‌ از سری‌ جاروهای‌ رباتیک‌ Voyager و کوچیک‌ترین‌ سایز در بین‌ جاروهای‌ رباتیک‌ است‌ که‌ بیشتر برای‌ استخرهای‌ شخصی‌ مورد استفاده قرار گرفته و  با داشتن‌ دو موتور قدرتمند فرانسوی‌ قابلیت‌ تمیزکردن انواع استخرها چون: استخرهای‌ بتنی‌، استخرهای‌ فایبرگلاس و … در اشکال مختلف‌ را دارا می‌باشد.

این‌ مدل جاروی‌ رباتیک‌ دارای‌ پنل‌ اختصاصی‌ و دو برنامه‌ است‌ که‌ شما متناسب‌ با میزان آلودگی‌ استخر خود می‌توانید یکی‌ را انتخاب نمایید:

برنامه‌ اول صرفا برای‌ تمیز کردن کف‌ استخر استفاده می‌شود و متوسط‌ زمان کاربردی‌ آن 1.5 ساعت‌ است‌.

برنامه‌ دوم علاوه بر کف‌ استخر، دیوارهها و خط‌ آب را نیز تمیز کرده و مدت زمان این‌ برنامه‌ حدود 2.5 ساعت‌ به‌ طول می‌انجامد.

اما ویژگی‌ منحصر به‌ فرد جارو رباتیک‌ زودیاك مدل RE4200 برخورداری‌ از تکنولوژی‌ مکش‌ سیکلونیک‌ و برسهای‌ مارپیچی‌ است‌. این‌ ویژگی‌ ازین‌ جهت‌ از اهمیت‌ بالایی‌ برخوردار است‌ که‌ به‌ سبب‌ ایجاد جریان دائمی‌ آب سبب‌ می‌شود که‌ آلودگی‌های‌ استخر و ذرات گرد و غبار جمع‌ شده، همیشه‌ در حال حرکت‌ بوده و از کم‌ شدن قدرت مکش‌ و مسدود شدن کیسه‌ فیلتر جلوگیری‌ شود.

از همین‌ رو جارو رباتیک‌ زودیاك مدل RE4200 می‌تواند با حداکثر ظرفیت‌ و توان خود با توجه‌ به‌ برنامه‌ انتخابی‌ استخر را تمیز کند. علاوه بر این‌ دارا بودن برس‌های‌ مارپیچ‌ گردان سبب‌ جداسازی‌ کامل‌ ذرات و آلودگی‌های‌ چسبیده به‌ کف‌ و دیواره‌ها و همچنین‌ مانع‌ رشد جلبک‌ در استخر و ایجاد لکه‌ در آن می‌شود.

همانطور که‌ گفته‌ شد جارو رباتیک‌ زودیاك مدل RE4200 قابلیت‌ تمیز کردن اشکال مختلف‌ استخر را دارد و علت‌ این‌ ویژگی‌ خاص وجود سنسورهای‌ هوشمند در این‌ جارو است‌. این‌ سنسورها ابتدا شکل‌ و ابعاد استخر را آنالیز کرده و به‌ طور کامل‌ تمامی‌ قسمت‌ها را پوشش‌ داده و تمیز کند. به‌ این‌ ترتیب‌ تمامی‌ قسمت‌هایی‌ که‌ ممکن‌ است‌ با جاروهای‌ دستی‌ امکان تمیز کردن آنها نباشد نیز جارو می‌شود.

مشخصات فنی‌ جارو رباتیک‌ استخری‌ زودیاك ZODIAC مدل RE 4200

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت‌های‌ خارجی‌ و کاتالوگ منتشر شده در سایت‌ شرکت‌ زودیاك جارو رباتیک‌ استخری‌ مدل RE 4200 دارای‌ مشخصات زیر می‌باشد:

  • دارای‌ دو برنامه‌ شستشو:1.30 ساعت‌ کف‌ و 2.30 ساعت‌ کف‌، دیواره خط‌ آب
  • مناسب‌ برای‌ استخرهای‌ تا سایز ٥×١٠ متر ( ١٠٦٦ سانتی‌ متر مربع‌)
  • ظرفیت‌ فیلتر: ١٠٠ μm (میکرومتر )
  • فیلتر دو سطح‌: ١٥٠/٦٠ μ (میکرو)
  • ظرفیت‌ فیلتر ٤ لیتر
  • حجم‌ آب فیلتر شده: ١٦ متر مکعب‌ در ساعت‌
  • دمای‌ آب توصیه‌ شده: ١٥ – ٣٥ درجه‌ سانتی‌ گراد
  • PH آب استخر : بین‌ 6.8-7.6
  • کلر: > ٣ میلی‌ گرم در لیتر
  • طول کابل‌: ١٥ متر
  • دارای‌ پنل‌ کنترل
  • محل‌ قرارگیری‌ برس ها: در پروانه‌ های‌ جلوی‌ جارو
  • دارای‌ چرخ دنده برای‌ حرکت‌
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن دیواره استخر
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن کف‌
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن خط‌ آب
  • ولتاژ اولیه‌: ٢٣٠ ولت‌
  • ولتاژ ثانویه‌: ٢٩ ولت‌
  • وزن: ٨ کیلوگرم
  • ابعاد: ٤٣×٤٠×٣٠ سانت ی‌ متر
  • دارای‌ گارانتی‌ ٢ ساله

مشخصات کلی‌ جارو رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل RE 4200

Zodiac-RE4200
ساخت‌ فرانسه‌
تعداد موتور ٢
کابل‌ ١٥ متر
ظرفیت‌ فیلتر ٤ لیتر
سایز استخر ٥ × ١٠
وزن ٨ کیلوگرم
ابعاد ٤٣×٤٠×٣٠
دمای‌ آب توصیه‌ شده ١٥ – ٣٥ درجه‌
سانتی‌ گراد
قابلیت‌ تمیز کردن دیواره و خط‌ آب دارد
گارانتی‌ ٢ سال

 

معرفی جارو رباتیک استخر ZODIAC  مدل RE4400IQ

جارو رباتیک  استخر RE4400 IQ از تولیدات سری  VOYAGER شرکت فرانسوی zodiac  است. این جارو نیز همانند دیگر مدل‌های این سری داری مکش cyclonic قدرتمند می‌باشد.

مکش cyclonic به گونه‌ای عمل می‌کند تا یک جریان گردباد شکل به طور دائم درون فیلتر جارو برقرار باشد. داشتن این نوع مکش در جارو باعث می‌شود که فیلتر بتواند از تمام ظرفیت خود به طور کامل استفاده کند و زباله‌ها باعث انسداد ورودی فیلتر نشوند.

همچنین جارو رباتیک RE4400IQ مجهز به برس های مارپیچ است که به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی کثیفی‌ها و جلبک‌ها را به طور کامل تمیز کند.

این جارو با دارا بودن یک ورودی مکش بزرگ و ظرفیت فیلتر 4 لیتر می‌تواند زباله‌های بزرگ را نیز تمیز کند. بزرگ بودن فیلتر جارو رباتیک RE4400IQ نیاز به تخلیه مکرر فیلتر را کاهش داده و باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می‌شود.

ویژگی متمایز جارو رباتیک استخرZODIAC  مدل RE4400IQ این است که از طریق اپلیکیشن موبایل iAquaLink™ بر روی گوشی همراه قابل راه اندازی است و میتوان بر روند کار جارو رباتیک نظارت کرد. اپلیکیشن iAquaLink™ را می‌توان برای هر دو سیستم عامل گوشی ios و android استفاده نمود.

نکته دیگر در خصوص جارو رباتیک RE4400IQ برخورداری از سنسورهای هوشمندی است که به دستگاه قابلیت شناسایی محیط استخر را می‌دهد از همین رو این مدل جارو را می‌توان برای انواع استخر با اشکال مختلف استفاده کرد.

جارو رباتیک استخری RE4400IQ دارای درب شفاف در قسمت بالایی است که شما می‌توانید به راحتی آسان وضعیت کیسه فیلتر را بررسی نمایید و کیسه فیلتر را به موقع تخلیه نمایید.

این جارو دارای دو برنامه شست و شو؛ یکی برای تمیز کردن کف و برنامه دوم برای تمیز کردن کف، دیواره و خط آب است.

مشخصات جارو رباتیک استخری ZODIAC مدل  RE 4400 IQ

  • دارای ۲ موتور قدرتمند است.
  • قابلیت تمیز کردن کف، دیواره و خط آب را دارد.
  • از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی موبایل قابل کنترل می‌باشد.
  • برای انواع سازه‌های استخر با اشکال و سطوح مختلف قابل استفاده است
  • به کمک سیستم واترجت به آسانی خارج می‌شود.
  • ذرات را به کمک مکش cyclonic جمع آوری می‌کند.
  • دارای فیلتر با ظرفیت بالا (۴ لیتری) است.
  • مجهز به کابل ۱۸ متری می‌باشد.
  • برای استخرهایی تا سایز ۶ در ۱۲ متر مناسب است.
  • از طرف شرکت با 2 سال گارانتی عرضه می‌شود.

بررسی اجمالی جارو رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل RE4400IQ  در قالب جدول

Zodiac- RE4400IQ
ساخت فرانسه
برنامه شست و شو 1-    کف

2-    کف، دیواره و خط آب

تعداد موتور 3
کابل 18 متر
ظرفیت فیلتر 4 لیتر
حداکثر توان ورودی 150 وات
مناسب برای استخر 12 X 6متر
وزن 8 کیلوگرم
ابعاد 43x40x30  سانتی متر
قابلیت‌ تمیز کردن دیواره و خط‌ آب دارد
قابلیت کنترل با گوشی دارد
نوع مکش سیکلونیک
حجم آب فیلتر شده 1066 سانتی متر مربع
عرض سیستم مکش 270 میلی متر

مشخصات جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ

جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ دارای 3 موتور قدرتمند فرانسوی است که قدرت مکش این دستگاه را نسبت به مدل‌های قبل بیشتر کرده است.

این مدل جاروی رباتیک کاملا مجزا از سیستم فیلتراسیون استخر عمل می‌کند و دیگر نیازی به اتصال به اسکیمر ندارد.  جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ دارای یک فیلتر به ظرفیت بالا می‎باشد.

مجهز بودن این مدل جارو رباتیک به تکنولوژی مکش سیکلونیک سبب می‌شود تا ظرفیت فیلتر چند برابر شود و مشکلاتی چون گرفتگی، مسدود شدن فیلتر و … ایجاد نشود. تکنولوژی سیکلونیک به این شیوه کار می‌کند که با ایجاد جریانی مداوم به شکل گردباد مانع از جمع شدن زباله و ذرات گرد و غبار استخر روی هم می‌شود. تکنولوژی سیکلونیک جارو رباتیک RE4600IQ باعث می‌شود دستگاه بتواند در تمام مدت برنامه تمیز کردن خود با تمام توان و ظرفیت فیلتر استخر شما را تمیز کند.

تمیز کردن دیواره‌های استخر و گوشه‌های آن کاری بسیار مشکل و زمان‌بر بوده و حتی گاهی برای تمیز کردن درست استخر نیاز به تخلیه کامل استخر می‌باشد.از آنجایی که جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ به هوش مصنوعی مجهز است می‌تواند تمامی فضای استخر را شناسایی کرده و حتی کناره‌های استخر را نیز به طور دقیق تمیز کند. این مدل جاروی زودیاک علاوه بر آنکه برنامه تمیز کردن کف را دارا می‎باشد، توانایی تمیز کردن دیواره‌ها و خط آب استخر را نیز دارد. که البته شما با توجه به میزان آلودگی استخر خود می‌توانید صرفا کف یا هم کف و دیواره استخر خود را تمیز کنید.

ویژگی دیگر جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ دارا بودن کیسه فیلتر دولایه و برخورداری از برس‌های مارپیچی است. برس‌های مارپیچی تعبیه شده در جلوی جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ می‌تواند ریزترین آلودگی‌ها و حتی زباله‌های چسبیده به کف استخر را نیز تمیز کند. نکته مهمی که باید بدانی این است که اگر استخر شما بسیار جلبک شده که به سختی کنده می‌شوند لازم است پیش از استفاده از جارو رباتیک جهت از بین بردن جلبک ها اقدام نمایید.

اما مهمترین خصوصیت جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ داشتن امکان کنترل با تلفن همراه می‌باشد. شما با نصب اپلیکشن دستگاه بر روی گوشی هوشمند خود می‌توانید برنامه مورد نظر شست و شو را انتخاب کرده و از اتمام فعالیت دستگاه اطلاع پیدا کند. تمامی این خصوصیات جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ را به گزینه‌ای محبوب برای متقاضیان جارو استخری بدل می‌کند. این مدل جاروی رباتیک برای تمامی استخرها اعم از استخرهای بتنی، استخرهای فایبرگلاس، استخرهای وینیل و … مناسب می‌باشد.

علاوه بر این شما می‌توانید این جارو را برای هر شکل استخر خود (مربع، مستطیل، دایره و یا اشکال خاص) نیز استفاده کنید. جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ را می‌توان هم برای استخرهای روکار و هم توکار نیز استفاده نمود. تنها نکته ای که باید در نظر گرفته شود ابعاد استخر شماست و آن هم به دلیل کابل این دستگاه می‌باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ برای چه ابعاد استخری مناسب می‌باشد.

بررسی فنی جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ

بر اساس اطلاعات درج شده در کاتالوگ بارگزاری شده در سایت زودیاک و اطلاعات منتشر شده در سایت‌های‌ عرضه کننده محصولات این شرکت، جارو رباتیک‌ استخری‌ مدل RE4600IQ دارای‌ مشخصات زیر می‌باشد:

  • دارای 2 برنامه شست و شو: کف استخر فقط 1:30 ساعت و کف، دیوارها و خط آب 2:30 ساعت
  • مناسب‌ برای‌ استخرهای‌ تا سایز 6×12 متر ( 1066سانتی‌ متر مربع‌)
  • ظرفیت فیلتر: 100 μm (میکرومتر)
  • فیلتر دو سطح‌: 60/150 μ (میکرو)
  • ظرفیت‌ فیلتر: ٤ لیتر
  • حجم‌ آب فیلتر شده: ١٦ متر مکعب‌ در ساعت‌
  • دمای‌ آب توصیه‌ شده: ١٥ – ٣٥ درجه‌ سانتی‌ گراد
  • PH آب استخر : بین‌ 6.8-7.6
  • کلر: > ٣ میلی‌ گرم در لیتر
  • طول کابل‌: 18 متر
  • دارای‌ قابلیت کنترل از طریق گوشی هوشمند
  • محل‌ قرارگیری‌ برس ها: در پروانه‌ های‌ جلوی‌ جارو
  • دارای‌ چرخ دنده برای‌ حرکت‌
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن دیواره استخر
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن کف‌
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن خط‌ آب
  • ولتاژ اولیه‌: ٢٣٠ ولت‌
  • ولتاژ ثانویه‌: ٢٩ ولت‌
  • وزن: ٨ کیلوگرم
  • ابعاد: ٤٣×٤٠×٣٠ سانت ی‌ متر
  • دارای‌ گارانتی:‌ ٢ ساله‌

مزایای جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ

1-برخورداری از سنسور هوشمند:

که به دستگاه امکان شناسایی ابعاد و شکل استخر را می‌دهد.

2-پوشش دهی کامل:

جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ می‌تواند کلیه قسمت های استخر چه روباز و چه سرپوشیده شامل کف، دیواره، خط آب، گوشه ها و… استخر را پوشش داده و تمیز کند.

3-سرعت عمل :

جارو رباتیک‌ استخری‌ مدل RE4600IQ به‌ طور کامل‌ استخر را در حداقل‌ زمان تمیز می‌کند.این سرعل عمل دستگاه می‌تواند باعث صرفه جویی در زمان شما شود.

4-کاربری آسان:

شما تنها با نصب اپلیکیشن  iAquaLinkمی‌توانید با تلفن همراه خود جارو رباتیک را روشن و خاموش کنید. برنامه مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روند کار جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ خود نظارت کنید.

5-مجهز به سیستم lift:

جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ دارای سیستم lift می‌باشد که جارو را به قسمت بالای دیوار برای تمیز کردن خط آب هدایت کرده و همچنین پس از اتمام کار جارو رباتیک آب جمع شده در دستگاه تخلیه کرده تا جارو رباتیک سبک شده و به سطح آب بیاید. برخورداری از این ویژگی باعث خروج آسان جارو نیز از استخر می‌شود.

6-مکش سیکلونیک:

همان طور که توضیح داده شد این ویژگی باعث جلوگیری از مسدود شدن فیلتر به وسیله ذرات و زباله‌های جمع شده در استخر می‌شود.

7-موتور قدرتمند:

جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ دارای 3 موتور قدرتمند فرانسوی است.

8-قابلیت‌ تمیز کردن کف‌، دیواره و خط‌ آب:

تمامی نقاط استخر را به طور کامل پوشش داده و تمیز می‌کند در حالی که با جاروهای دستی امکان تمیز کردن برخی از نقاط استخر وجود ندارد.

9-ضمانت کالا:

جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ با گارانتی دو ساله عرضه می‌شود.

معایب جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ

اندازه محدود:

به دلیل آنکه کابل  جارو رباتیک زودیاک مدل RE4600IQ 18 متر است برای استخرهای بزرگ قابل استفاده نیست.

قیمت:

قیمت این دستگاه به دلیل برخورداری از سیستم هوشمند و قابلیت کار با گوشی همراه از مدل‌های ساده جارو رباتیک بیشتر می‌باشد.

بررسی اجمالی جارو رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل RE4600IQ در قالب جدول

Zodiac- RE4600IQ
ساخت فرانسه
تعداد موتور 3
کابل 18متر
ظرفیت فیلتر 4 لیتر
مناسب برای استخر 6 × 12
وزن 8 کیلوگرم
ابعاد ٤٣×٤٠×٣٠
قابلیت‌ تمیز کردن دیواره و خط‌ آب دارد
قابلیت کنترل با گوشی دارد
نوع مکش سیکلونیک
حجم آب فیلتر شده 16 متر مکعب در ساعت

مشخصات جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ

جارو رباتیک مدل RA6500IQ مجهز به سنسور Sensor Nav System™ است که به این جارو امکان شناسایی محیط استخر را می‌دهد. از این طریق جارو رباتیک RA6500IQ به محض فعال سازی ابعاد و سطح استخر را بررسی کرده و تمامی سطح را تمیز می‌کند.

این سنسور همچنین دیواره‌های استخر را هم شناسایی می‌کند.

جارو رباتیک  RA6500IQ همچنین مجهز به مکش cyclone مدل  ALPHA iQ™ است که به باعث میشود فیلتر از تمام ظرفیت خود به طور کامل استفاده کرده و زباله‌ها در ورودی فیلتر گیر نکنند. جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ مجهز به سیستم بالابر است که به این جارو امکان خروج آسان از استخر را می‌دهد.

علاوه بر این جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQرا می‌توان با نصب اپلیکیشن iAquaLink™ بر روی دو سیستم عامل android و  ios با گوشی کنترل نمود. از این طریق شما با گوشی همراه خود می‌توانید جارو رباتیک خود را روشن و خاموش کرده و بر روند کار جارو رباتیک نظارت کنید.

درب جاروی رباتیک مدل RA6500IQ شفاف بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا فیلتر جارو را بدون باز کردن درب آن مشاهده کنید تا بتوانید به موقع نسبت به خالی و تمیز کردن آن اقدام نمایید.

بررسی فنی جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ

ولتاژ منبع تغذیه 30 VDC
حداکثر توان ورودی 150 W
عرض مکش 270MM
حداکثر عمق 4M
رتبه حفاظتی منبع تغدیه IPX5
رتبه حفاظتی جارو IPX8
فرکانس 2.412GHz-2.484GHz
دمای آب بین 15 الی 35 درجه سانتی گراد
PH آب استخر بین‌ 6.8-7.6
کلر > ٣ میلی‌ گرم در لیتر

 

مزایای جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ

  • دارا بودن سنسور هوشمند

امکان اندازه گیری و شناسایی ابعاد و شکل استخر شما را دارد.

  • کاربری گسترده

این جارو توانایی تمیز کردن تمامی سطوح استخر از جمله کف، دیواره و خط آب را دارد و برای تمامی استخرها (فایبرگلاس، بتنی، وینیل و…) چه روباز و چه سرپوشیده قابل استفاده است.

  • صرفه جویی در زمان

استفاده از جارو رباتیک  زودیاک مدل RA6500IQ قابلیت انتخاب برنامه مورد نظر شست و شوی شما را دارد و از این طریق شما می‌توانید در زمان هم صرفه جویی کنید.

  • قابلیت اتصال به گوشی هوشمند

با اتصال جارو رباتیک زودیاک  مدل RA6500IQ به گوشی همراه علاوه بر آنکه می‌توانید از راه دور دستگاه را روشن نمایید می‌توانید بر رند کار جارو رباتیک خود نیز نظارت کنید.

  • دارا بودن سیستم lift

جارو رباتیک زودیاک  مدل RA6500IQ با دارا بودن سیستم lift پس از اتمام کار با تخلیه آب اضافی  به کنار دیواره استخر آمده و به راحتی می‌توان آن را از استخر خارج کرد.

  • مکش cyclone

دارا بودن این نوع مکش علاوه بر آنکه به فیلتر اجازه می دهد تا حداکثر ظرفیت خود استفاده نماید، از مسدود شدن فیلتر به وسیله زباله های درشت نیز جلوگیری می‌کند.

  • موتور قدرتمند

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ دارای 3 موتور قدرتمند فرانسوی است.

  • دارا بودن قابلیت‌ تمیز کردن کف‌، دیواره و خط‌ آب

این مدل جارو رباتیک قابلیت تمیز کردن تمامی نقاط استخر را دارد.

  • گارانتی

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ دارای 2 سال گارانتی از شرکت zodiac  است.

معایب جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ

هزینه اولیه

قیمت جاروبرقی رباتیک زودیاک در مقایسه با سایر روش های تمیز کردن استخر نسبتاً بیشتر است.

ظرفیت محدود فیلتر

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ  دارای ظرفیت محدود فیلتر( 5 لیتر) است و اگر آلودگی استخر بسیار زیاد باشد باید در حین کار فیلتر تعویض شود.

محدودیت ابعاد استخر

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ   دارای کابل 18 متری است لذا برای استخرهایی که ابعاد بیشتر 5×12 متر دارند مناسب نیست.

بررسی کلی جارو رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل  RA6500IQ

Zodiac- RA6500IQ
ساخت فرانسه
تعداد موتور 3
کابل 18 متر
ظرفیت فیلتر 5 لیتر
مناسب برای استخر 5×12 متر
وزن 10 کیلوگرم
ابعاد 27×٤8×43 سانتی‌ متر
قابلیت‌ تمیز کردن دیواره و خط‌ آب دارد
قابلیت کنترل با گوشی دارد
نوع مکش سیلکونیک
سطح فیلتر 1 180 cm2 / 60 µ
4 برنامه شست و شو Quick  (تمیزکاری سریع، فقط کف استخر)

Smart  (شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)

Ultra  (تمیزکاری فشرده، شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)

 

مشخصات جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ

این مدل جارو رباتیک زودیاک نسبت به مدل‌های قبلی این برند بزرگتر است و قدرت مکش بیشتری دارد. جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای 3 موتور قدرتمند فرانسوی و ظرفیت فیلتر آن حدود 5 لیتر ‌ است.

همانند دیگر مدل‌ها در این مدل نیز از سیستم مکش سیکلونیک استفاده شده است. در این مدل سیستم مکش با ایجاد جریانی شبیه گردباد تمامی زباله‌ها و ذرات گرد و غبار همواره در حال گردش هستند. به این طریق دیگر مشکل انسداد دریچه فیلتر اتفاق نخواهد افتاد و جارو رباتیک می‌تواند از تمام ظرفیت فیلتر خود استفاده کند.

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای سنسورهای قدرتمندی برای تشخصی میزان آلودگی، ابعاد و شکل استخر می‌باشد. بلافاصله بعد از قرارگیری این جارو رباتیک در استخر ابتدا سنسورها ابعاد و شکل استخر را شناسایی کرده و فرایند تمیز کردن را شروع می‎کند.  بنابراین جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ مناسب تمامی استخرها چه استخر بتنی، استخر فایبرگلاس، وینیل و … و تمامی اشکال استخر( دایره، مستطیل، طرح‌های خاص و …) می‌باشد. جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ کاملا مجزا از سیستم فیلتراسیون استخر عمل می‌کند که همین باعث افزایش طول عمر تجهیزات استخر می‌شود.

چرا که در مدل‌های دستی و نیمه اتوماتیک جارو به اسکیمر متصل می‌شود و آلودگی‌ها ممکن است وارد جریان فیلتر شده و به سیستم فیلتراسیون آسیب وارد کند. همچنین از آنجایی که فرایند تمیز کردن استخر با جارو دستی کاری زمان‌بر و پر زحمت است عده‌ای کوتاهی کرده و به موقع استخر را تمیز نمی‌کنند، که باعث رشد جلبک و آلودگی بیشتر آب استخر می‌شود. جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ تمام اتوماتیک و دارای قابلیت اتصال به تلفن هوشمند است.  از همین رو دیگر نیازی به حضور شما برای تمیز کردن استخر نیست.به راحتی با قراردادن جارو در استخر می‌توانید فرمان آغاز به کار را حتی از راه دور به جارو رباتیک خود صادر کنید.

این فرمان از طریق اپلیکیشنی که بر روی گوشی شما نصب می‌شود صادر می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که برنامه شست و شوی مورد نظر خود را انتخاب و بر روند کار جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ نظارت کامل داشته باشید. اتمام کار دستگاه نیز از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود. برای خروج جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ از استخر کافی است از طریق همان اپلیکشن گزینه تخلیه آب اضافی دستگاه را انتخاب کنید. به این طریف تمامی آب جمع شده در جارو با فشار خارج می‌شود. با سبک شدن جارو، این دستگاه به کناره‌ی دیوار استخر آمده و شما می‌توانید به راحتی آن را از استخر خارج نمایید.

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای 4 برنامه شست و شوی استخر می‌باشد که شما بر اساس نیاز استخرتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

برنامه Quick: که در سریع ترین زمان ممکن فقط کف استخر شما را تمیز می‌کند.

برنامه Smart: از طریق سنسورهای هوشمند روی دستگاه تمامی فضای استخر شناسایی و کلیه قسمت ها اعم از: کف، دیواره و خط آب را به طور کامل تمیز می‌کند.

برنامه  Ultra: در زمان کمتری کلیه قسمت‌های استخر (کف، دیوارها و خط آب) را جارو می‌کند.

برنامه Water Line Only : صرفا خط آب را تمیز می‌کند.

بررسی فنی جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ

  • دارای 4 برنامه شست و شو Smart, Quick, Ultra, Water Line Only
  • مناسب‌ برای‌ استخرهای‌ تا سایز 7×15 متر
  • مساحت سطح پوشش: 105 متر مربع
  • فیلتر دو سطح‌: 60/150 μ (میکرو)
  • ظرفیت‌ فیلتر: 5 لیتر
  • دمای‌ آب توصیه‌ شده: ١٥ – ٣٥ درجه‌ سانتی‌ گراد
  • PH آب استخر : بین‌ 6.8-7.6
  • کلر: > ٣ میلی‌ گرم در لیتر
  • طول کابل‌: 21 متر
  • دارای‌ قابلیت کنترل از طریق گوشی هوشمند
  • محل‌ قرارگیری‌ برس ها: در پروانه‌ های‌ جلوی‌ جارو
  • دارای‌ 4 چرخ دنده برای‌ حرکت‌
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن دیواره استخر
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن کف‌
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن خط‌ آب
  • حداکثر ورودی برق: 150 وات
  • وزن: 10 کیلوگرم
  • ابعاد: 27×٤8×43 سانتی‌ متر
  • دارای‌ گارانتی:‌ ٢ ساله‌

مزایای جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ

1-استفاده آسان: جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ جزو سری Alpha iQ از سری جاروهای برند زودیاک می‌باشد که دارای سیستم lift  است. این سیستم به شما امکان خروج آسان دستگاه از استخر را می‌دهد.

2- درپوش شیشه ای: داشتن درپوش شفاف تعبیه شده در بالای جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ به شما امکان بررسی فیلتر را می‌دهد. تا در زمان پر شدن فیلتر آن را تخلیه کنید.

3- سیستم مکش سیکلونیک: جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای تکنولوژی مکش سیکلونیک است و همانظور که توضیح داده شده اینن تکنولوژی از مسدود شدن کیسه فیلتر جلوگیری می‌کند و می‌ تواند از تمام ظرفیت خود (5 لیتر) به طور کامل استفاده کند.

فیلتر نصب شده در جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای توری ریز دولایه می‌ باشد که حتی ریزترین آلودگی ها را نیز در خود نگه می‌دارد.

4- سازگاری بالا: جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ مناسب تمامی استخرها در انواع اشکال می‌باشد. سنسور تعبیه شده در این جارو رباتیک به جارو امکان شناسایی ابعاد و شکل استخر را می‎دهد به این طریق جارو رباتیک تمامی فضای استخر را به طور کامل تمیز می‌کند.

5-قابلیت استفاده متنوع: جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ قابلیت تمیز کردن کف، دیواره‌های استخر و خط آب را دارد.

6- موتور قدرتمند: جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای 3 موتور قدرتمند فرانسوی است.

7- قابلیت اتصال به گوشی هوشمند: جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ قابلیت اتصال به گوشی از طریق شبکه WIFI را دارد. کافی است شما اپلیکیشن iAquaLink را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. از طریق این اپلیکیشن شما می‌توانید برنامه ریزی 7 روزه جارو رباتیک را فعال، دستگاه را روشن و خاموش و بر عملکرد آن نظارت کنید. علاوه بر این دمای آب استخر نیز بر روی گوشی شما نمایش داده می‌شود.

8- خروج آسان: جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ به کمک واترجت تعبیه شده در خود آب اضافی را خارج و به کناره استخر می‌آید و شما به آسانی می‎توانید آن را از استخر خارج کنید.

9- صرفه جویی در مصرف آب: استفاده از جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ باعث می‌شود در مصرف آب و انرژی صرفه جویی شود.

معایب جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ

قیمت این جارو رباتیک به دلیل برخورداری از سیستم هوشمند و قابلیت کار را گوشی همراه و همچنین دارا بودن 3 موتور و فیلتر با ظرفیت 5 لیتر به نسبت سایر جاروهای رباتیک بالاتر می‌باشد.

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ به دلیل دارا بودن کابل 21 متری برای استخرهای 15×7 متر مناسب می‌باشد و برای استخرهای بسیار بزرگ مناسب نیست.

بررسی کلی جارو رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل  RA6700IQ

Zodiac- RA6700IQ
ساخت فرانسه
تعداد موتور 3
کابل 21 متر
ظرفیت فیلتر 5 لیتر
مناسب برای استخر 15×7 متر
وزن 10 کیلوگرم
ابعاد 27×٤8×43 سانتی‌ متر
قابلیت‌ تمیز کردن دیواره و خط‌ آب دارد
قابلیت کنترل با گوشی دارد
نوع مکش سیلکونیک
فیلتر دو سطح‌ 60/150 μ (میکرو)
4 برنامه شست و شو Quick  (تمیزکاری سریع، فقط کف استخر)

Smart  (شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)

Ultra  (تمیزکاری فشرده، شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)

Water Line Only (فقط خط آب)

مشخصات جارو رباتیک زودیاک مدل RA6900IQ

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6900IQ مجهز به سنسور Sensor Nav System™ است. این سنسور به جارو امکان شناسایی دقیق دستگاه ها و انتخاب بهترین مسیر برای تمیز کردن بهینه استخر را می‌دهد.

این مدل جارو رباتیک همچنین امکان بالا رفتن از دیواره استخر و شست و شوی دیواره و خط آب را هم دارد.

این مدل از جارو رباتیک همانند دیگر مدل‌های جارو برند زودیاک مجهز به مکش cyclone است. این مدل از مکش مانع از جمع شدن زباله در دهانه مکش و مسدود شدن فیلتر می‌شود. همچنین به دستگاه این امکان را می‌دهد تا از تمام ظرفیت خود به طور کامل استفاده کند.

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6900IQ  مجهز به سیستم Lift است. عملکرد این سیستم باعث می‌ شود تا هنگام اتمام کار جارو رباتیک آب جمع شده در فیلتر تخلیه شده و جارو به راحتی از استخر خارج شود. همانند دیگر مدل‌های سری IQ برند جارو رباتیک زودیاک نیز قابلیت اتصال به گوشی همراه را نیز دارد. این مدل جارو رباتیک مجهز به 4 برنامه شست و شوی خودکار : Quick  (تمیزکاری سریع، فقط کف استخر)، Smart (شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)، Ultra  (تمیزکاری فشرده، شامل کف، دیواره‌ها و خط آب) و Water line only( فقط خط آب) است.

همچنین شما می‌توانید برنامه 7 روز تمیزکاری استخر خود را از پیش بر روی جارو رباتیک زودیاک مدل RA6900IQ   تنظیم نمایید. جارو رباتیک زودیاک مدل RA6900IQ   با نصب برنامه AquaLink بر روی دو سیستم عامل اندروید و ios قابل کنترل است.

بررسی فنی جارو رباتیک زودیاک مدلRA6900IQ

ولتاژ منبع تغذیه: 30 VDC

حداکثر توان ورودی: 150 W

عرض مکش: 270MM

حداکثر عمق: 4M

رتبه حفاظتی منبع تغدیه: IPX5

رتبه حفاظتی جارو: IPX8

فرکانس: 2.412GHz-2.484GHz

دمای آب: بین 15 الی 35 درجه سانتی گراد

PH آب استخر: بین‌ 6.8-7.6

کلر: > ٣ میلی‌ گرم در لیتر

مزایای جارو رباتیک زودیاک مدل RA6500IQ

به طور موثر زباله ها، خاک، برگ ها و جلبک ها را از کف استخر، دیوارها و خط آب پاک می کند و آب را تمیز و شفاف نگه می دارد.

  • باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
  • به صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند.
  • برای تمام استخر مانند بتن، وینیل و فایبرگلاس مناسب است.
  • مجهز به فیلترهای چندلایه است.
  • باعث صرفه جویی در زمانی که به نگهداری استخر اختصاص می‌دهید، می‌شود.
  • کاربری آن بسیار آسان است.
  • نیاز به مواد شیمیایی ضدعفونی استخر را کاهش می‌دهد.
  • بادوام و ماندگار است.
  • از راه دور و برنامه های تلفن هوشمند قابل کنترل است.
  • گارانتی 2 ساله از شرکت زودیاک دارد.

معایب جارو رباتیک زودیاک مدل RA6900IQ

  • قیمت آن نسبت به سایر تمیز کننده های استخر بیشتر است.
  • برای استخرهای که بزرگتر از 10×20 متر باشند مناسب نیست.
  • در صورت نگهداری نادرست و نداشتن گارانتی هزینه تعمیرات بالایی دارد.

بررسی کلی جارو رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل  RA6900IQ

Zodiac- RA6900IQ
ساخت فرانسه
تعداد موتور 3
کابل 25 متر
ظرفیت فیلتر 5 لیتر
مناسب برای استخر 10×20 متر
وزن 10 کیلوگرم
ابعاد 27×48×43 سانتی‌ متر
قابلیت‌ تمیز کردن دیواره و خط‌ آب دارد
قابلیت کنترل با گوشی دارد
نوع مکش سیلکونیک
سطح فیلتر  1827 cm150 / 60 µ
4 برنامه شست و شو Quick  (تمیزکاری سریع، فقط کف استخر)

Smart  (شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)

Ultra  (تمیزکاری فشرده، شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)

Water line only: فقط خط آب

معرفی جارو رباتیک زودیاک مدل TRX 7700 IQ

جارو استخری رباتیک Zodiac- TRX 7700- IQ یک محصول پیشرفته و قدرتمند برای تمیز کردن استخر شماست. این جارو رباتیک استخری هوشمند با طراحی بی‌نظیر، قادر به پاکسازی و تمیزکردن سطوح مختلف استخر می‌باشد. در ادامه به توضیح جامعی در مورد ویژگی‌های این جارو استخری رباتیک خواهیم پرداخت:

  1. طراحی منحصر به فرد: Zodiac- TRX 7700- IQ دارای طراحی جذاب و بی‌نظیر، زیبا و مدرن به همراه رنگبندی جذاب و متمایز از مدل‌های قبلی است.
  2. تکنولوژی هوش مصنوعی: این ربات استخری با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز به قابلیت سنجش و تشخیص ابعاد استخر شما می‌باشد. این فناوری به ربات اجازه می‌دهد بتواند به طور هوشمند و بهینه سطوح استخر را تمیز کند.
  3. قدرت مکش قوی: با استفاده از موتورهای پیشرفته و قدرت مکش بالا، Zodiac- TRX 7700- IQ قادر به جمع آوری انواع ذرات آلودگی از جمله گرد و غبار، برگ‌ها، موها و… موجود در آب استخر، می‌باشد.
  4. کیسه فیلتر با ظرفیت بالا: این جارو رباتیک استخری با دارا بودن کیسه فیلتر با ظرفیت 5 لیتر قادر است انواع ذرات کوچک را نیز در فیلتر خود نگه دارد.
  5. سنسور هوشمند Ultrasonic و NavSytemTM: جارو رباتیک Zodiac- TRX 7700- IQ به سیستم هدایت هوشمند Ultrasonic مجهز شده است، که این جارو را قادر می‌سازد مطابق با یک الگو استخر را تمیز کند. به عبارت دیگر این سنسور ابعاد استخر و میزان آلودگی را شناسایی کرده و با توجه به آن بهینه ترین مسیر را برای جارو مشخص می‌کند و جارو بر اساس این برنامه کار خود را آغاز می‌کند. همچنین داشتن سنسور NavSytemTM مانع از گره خوردن سیم جارو حین فرایند تمیز کردن استخر می‌شود.
  6. سهولت استفاده: استفاده از این جارو رباتیک استخری بسیار ساده است. کافی است جارو را در آب استخر قرار داده و برنامه شست و شوی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از اتمام کار با زدن دکمهliftsystem از روی کنترل پنل آب جمع شده درون فیلتر تخلیه و جارو سبک شده و به کنار استخر می‌آید، بدین ترتیب به آسانی می‌توانید جارو را از آب خارج نمایید. همچنین Zodiac TRX 7700 IQ دارای تکنولوژی اتصال به تلفن همراه است که به شما اجازه می‌دهد تا جارو را از راه دور کنترل کنید.
  7. صرفه‌جویی در انرژی و آب: با استفاده از Zodiac TRX 7700 IQ می‌توانید در مصرف آب و انرژی تا حد زیادی صرفه جویی نمایید چرا که برای تمیز کردن استخر دیگر نیازی به تخلیه آب استخر نیست . علاوه بر این مصرف برق این جاروها بسیاری پایین است.

به طور کلی، جارو استخری رباتیک Zodiac TRX 7700 IQ با هوشمندی، قدرت، کارایی و سهولت استفاده خود، یک گزینه عالی برای تمیزکردن استخر به شمار می‌رود. این جارو رباتیک می‌تواند از زمان و زحمت شما در تمیز کردن استخر کم کرده و با تمیز کردن اصولی استخر به شما کمک کند تا لحظات لذت بخشی را در استخر خود سپری کنید.

ویژگی های جارو رباتیک زودیاک  مدل TRX 7700 IQ

  • دارا بودن دو سبد با فیلتر پلاستیکی  60 میکرون µ و فیلتر استیل 150 میکرون
  • برخورداری از سنسور ultrasonic برای تشخیص موانع  و دیواره ها
  • دارا بودن سنسور های  مکش سیلیکونی  و بی صدا
  • قابلیت اتصال به گوشی همراه (Android & ios ) از طریق برنامه iAquaLinke
  • مجهز به کابل 30 متری
  • خروج آسان از استخر  با دارا  بودن سیستم  Lift System TM
  • دارای برنامه شست و شوی قابل  تنظیم از 30 دقیقه تا 6 ساعت

از دیگر ویژگی های مهم  این جارو دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • Sensor nav system tm )سیستم تمیز کردن هوشمند (و سیستم چرخشی سیم برای حفاظت مکانیکی در برابر پیچش کابل و جلوگیری از گره‌خوردگی
  • طراحی شده برای نظافت حرفه ای استخر های عمومی هتل ها و مراکز ورزشی
  • عملکرد برس +zz

ویژگی فنی جارو رباتیک زودیاک مدل TRX 7700 IQ

مشخصات فنی جارو رباتیک زودیاک مدل TRX 7700 IQ
ساخت فرانسه
تعداد موتور 3
BAX هرتز  VAC:50/60200-240
منبع تغذیه VDC 30
طول کابل 30 متر
ابعاد جارو 47×51×29 سانتی‌ متر
ابعاد بسته بندی 56×56×46 سانتی‌ متر
وزن جارو 12 کیلو گرم
وزن  با بسته بندی 24 کیلو گرم
سطح فیلتر  1180 سانتی متر
ظرفیت فیلتر 5لیتر
اندازه مکش ورودی 24.5 سانتی متر
برق ورودی W150

این مدل‌ها تنها چند نمونه از جاروی استخر اتوماتیک (رباتیک) برند زودیاک است؛ شما می‌توانید برای مشاهده سایر مدل‌های این برند به سایت مراجعه کرده و یا با نمایندگی‌های معتبر زودیاک در ایران تماس حاصل فرمایید. به طور کلی جارو جزو تجهیزات ضروری هر استخری است و مهم است در هنگام خرید به مواردی چون: ابعاد استخر، روباز یا سرپوشیده بودن، هدف از خرید، بودجه و … توجه نمایید. علاوه بر این در هنگام خرید جاروی استخر اتوماتیک به اصل بودن برند دقت نموده و در خصوص گرفتن گارانتی محصول اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله