تلفن : 73612-021

ساخت و بازسازی (مکانیکال و الکتریکال)

ساختمان های زیادی هستند که به دلیل ساخت قدیمی و یا طراحی و اجرای غیر استاندارد، امکان سرویس دهی مناسب به ساکنین و کاربران را ندارند و یا استفاده از آن­ها با هدر رفت زیاد انرژی همراه است که با توجه به افزایش روزافزون هزینه بسته های انرژی، باعث افزایش هزینه های جاری شده و مبلغ زیادی به مالکان تحمیل می­نماید.

در بازسازی چنین پروژه هایی، هر ساختمان یا استخر، چالش خاص خود را دارد و که نیازمند راه حل خاص خود است. مسئله ای که وجود دارد، معذوریت های مختلف اعم از معماری، قیمت تمام شده و . . . در پروژه های بازسازی است که به این معنی است که بازسازی یک پروژه با درنظر گرفتن این معذوریت ها نیاز به مهارت و سابقه­ی دو چندان دارد تا کاربران بعد از اتمام کار بتوانند با خیال راحت از تاسیسات و امکانات فراهم شده استفاده کنند.

شرکت صدای آب دریا با توجه به تجربه های متفاوت و امکانات فنی که در اختیار دارد، توانایی طراحی دوباره و بازسازی به صورت استاندارد و مناسب با درخواست و میزان بودجه مالکان را برای آن ها فراهم کرده است.

ارائه راه حل همزمان مکانیکال و الکتریکال

با توجه به ارتباط تنگاتنگ تاسیسات مکانیک و الکتریکی در پروژه های مختلف، گاهی تغییر در بخش تاسیسات الکتریکی باعث صرفه جویی در هزینه های تغییر لوله کشی و تجهیزات مکانیکی می­شود و همچنین در مواقعی تغییرات کوچک مکانیکی، می­تواند تغییرات الکتریکی و تابلو برق را به طور چشمگیری کاهش دهد. بنابراین تسلط بر هر دو بخش امکان گسترده­ای برای کاهش هزینه و افزایش بهره وری می­دهد. شرکت صدای آب دریا با توجه به تیم فنی حاذق و با تجربه در هر دو زمینه، امکان دستیابی به بهترین راه حل را به کاربران و مشتریان می دهد.

هوشمندسازی استخر و تهویه مطبوع

امروزه با پیشرفت فزاینده هوش مصنوعی و هوشمندسازی اشیاء، استفاده از راه حل های هوشمند جهت مدریت تجهیزات آسایشی ساختمان، به شدت رو به افزایش است. از جمله مزایای سیستم های هوشمند می­توان به کاهش مصرف انرژی و استفاده آسان برای کاربر اشاره کرد. شرکت صدای آب دریا در این زمینه آماده طراحی و ارائه سیستم های پیشرو در ایران و منطقه به مشتریان در قالب بازسازی پروژه های ساخته شده و نصب بر روی آن­ها می باشد.

بازسازی سیستم استخر و تهویه مطبوع

  • بازسازی سیستم استخر و تهویه مطبوع
  • تعویض تجهیزات قدیمی موتورخانه خانه با تجهیزات به روز و کارآمد
  • عیب یابی و ارائه راه حل فنی جهت رفع عیب
  • طراحی جدید و تعمیر سیستم لوله کشی متناسب با حجم و کاربری استخر
  • اتلاف انرژی و هزینه کمتر برای استفاده کاربران
  • بهینه سازی تاسیسات قدیمی با بالاترین راندمان ممکن
  • نصب و راه اندازی تجهیزات تخصصی با توجه به شرایط خاص پروژه