تلفن : 73612-021

جارو رباتیک استخری زودیاک RE4400IQ

صنعت تجهیزات استخری، با استفاده از پیشرفت‌های تکنولوژی، تحت تأثیر بسیاری قرار گرفته و یکی از چالش‌های همیشگی در این زمینه تمیزکاری سریع و بهره‌ور از استخرهاست. جارو رباتیک استخری زودیاک RE4400IQ، نمایانگر ترکیب هوش مصنوعی و فناوری برتر در دنیای تجهیزات استخری است که به بهبود و افزایش کارایی در تمیزکاری کف و دیواره استخرها می‌پردازد.

این جارو رباتیک با استفاده از سنسورهای هوشمند، ابعاد و میزان آلودگی استخر را شناسایی کرده و با سیستم اتوماتیک حرکت، بدون نیاز به دخالت انسانی، در آب حرکت می‌کند. سیستم مکش قدرتمند این جارو رباتیک از دیگر ویژگی‌های برجسته آن است که به توانایی کار در شرایط ولتاژ کم افزوده شده است.

برند فرانسوی زودیاک، یکی از برندهای برجسته جهان در زمینه تجهیزات استخر و جاروهای رباتیک است. مکانیک پیشرفته این جاروها با بهره‌گیری از برق ولتاژ کم، قابلیت اجرای کارهای پیچیده را داراست. حسگرهای دقیق و الگوریتم‌های پیشرفته‌ای که در این جاروها به‌کار رفته، امکان تشخیص و ترسیم دقیق طرح استخر را فراهم کرده و اجازه می‌دهد کل فضا به صورت کامل و با دقت تمیز شود.

جارو رباتیک استخری زودیاک RE4400IQ یک جاروی کاملا هوشمنده است که می تواند تمامی سطوح استخر شما را نظافت کنید.
جارو رباتیک استخری زودیاک RE4400IQ یک جاروی کاملا هوشمنده است که می تواند تمامی سطوح استخر شما را نظافت کنید.

برخی از مدل‌های جارو رباتیک استخر برند زودیاک نیز به گونه ای طراحی شده‌اند که قابلیت اتصال به گوشی همراه و راه اندازی از راه دور را دارند. یکی از مدل های جاور رباتیک برند فرانسوی زودیاک مدل RE 4400 iQ است که در این محتوا به بررسی آن می پردازیم.

اما پیش از آن خوب است مزایای جارو رباتیک را به طور کلی مرور کنیم اما برای آشنایی بیشتر با جارو رباتیک پیشنهاد می‌کنیم مقاله “کدام نوع جاروی استخری را انتخاب کنیم ؟” را مطالعه نمایید.

جارو رباتیک استخری زودیاک RE4400IQ در سری جارو های کنترل از راه دو قرار دارد و شما می توانید با استفاده از گوشی همراه را این جارو را کنترفل نمایید.
جارو رباتیک استخری زودیاک RE4400IQ در سری جارو های کنترل از راه دو قرار دارد و شما می توانید با استفاده از گوشی همراه را این جارو را کنترفل نمایید.

مزایای جارو رباتیک استخر

  1. کارایی: جاروهای رباتیک استخری به گونه ای طراحی شده‌اند که تمامی آلودگی‌ها ‌ از برگ های بزرگ گرفته تا ذرات ریز جلبک و گرد و غبار را تمیز کنند. علاوه بر این وجود سنسورهای هوشمند درون جارو رباتیک به این دستگاه امکان شناسایی ابعاد استخر و عبور از روی پله ها و دیواره استخر را می‌دهد.
  2. صرفه جویی در انرژی: جارو رباتیک استخر مستقل از سیستم فیلتراسیون اصلی استخر عمل می‌کنند و به شدت مصرف انرژی را کاهش می‎دهد. از همین رو دوستداران محیط زیست از طرفداران این محصول هستند.
  3. صرفه جویی در زمان: جارو رباتیک استخر قابلیت تنظیم و برنامه ریزی شروع به کار در زمان مشخصی را دارد. شما چه از طریق پنل جارو و چه از طریق گوشی می‌توانید شروع به کار جارو را برای ساعت خاصی تنظیم کنید و به کارهای دیگر خود برسید.
  4. مقرون به صرفه: شاید قیمت اولیه جارو رباتیک استخر نسبت به سایر روش‌های تمیز کردن استخر بیشتر باشد اما در مقابل هزینه‌های جانبی نگهداری استخر و مصرف انرژی کاهش پیدا می‌کند.بنابراین می‌توان جارو رباتیک استخر را یک انتخاب مقرون به صرفه در نظر گرفت.
  5. حفظ محیط زیست: استفاده از جارو رباتیک استخر نیاز به مواد شیمیایی استخر، که باعث آسیب به محیط زیست می‌شود را کاهش می‌دهد.
برس های نصب شده در جلوی جاروی رباتیک زودیاک می تواند تمامی آلودگی های چسبیده شده به کف و دیواره استخر را جدا کند . این جارو ازیک فیلتر 3 لیتری بهرمند است.
برس های نصب شده در جلوی جاروی رباتیک زودیاک می تواند تمامی آلودگی های چسبیده شده به کف و دیواره استخر را جدا کند . این جارو ازیک فیلتر 3 لیتری بهرمند است.

معرفی جارو رباتیک استخر ZODIAC  مدل RE4400IQ

جارو رباتیک  استخر RE4400 IQ از تولیدات سری  VOYAGER شرکت فرانسوی zodiac  است. این جارو نیز همانند دیگر مدل‌های این سری داری مکش cyclonic قدرتمند می‌باشد.

مکش cyclonic به گونه‌ای عمل می‌کند تا یک جریان گردباد شکل به طور دائم درون فیلتر جارو برقرار باشد. داشتن این نوع مکش در جارو باعث می‌شود که فیلتر بتواند از تمام ظرفیت خود به طور کامل استفاده کند و زباله‌ها باعث انسداد ورودی فیلتر نشوند.

همچنین جارو رباتیک RE4400IQ مجهز به برس های مارپیچ است که به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی کثیفی‌ها و جلبک‌ها را به طور کامل تمیز کند. این جارو با دارا بودن یک ورودی مکش بزرگ و ظرفیت فیلتر 4 لیتر می‌تواند زباله‌های بزرگ را نیز تمیز کند.

بزرگ بودن فیلتر جارو رباتیک RE4400IQ نیاز به تخلیه مکرر فیلتر را کاهش داده و باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می‌شود. ویژگی متمایز جارو رباتیک استخرZODIAC  مدل RE4400IQ این است که از طریق اپلیکیشن موبایل iAquaLink™ بر روی گوشی همراه قابل راه اندازی است و میتوان بر روند کار جارو رباتیک نظارت کرد. اپلیکیشن iAquaLink™ را می‌توان برای هر دو سیستم عامل گوشی ios و android استفاده نمود.

نکته دیگر در خصوص جارو رباتیک RE4400IQ برخورداری از سنسورهای هوشمندی است که به دستگاه قابلیت شناسایی محیط استخر را می‌دهد از همین رو این مدل جارو را می‌توان برای انواع استخر با اشکال مختلف استفاده کرد.

جارو رباتیک استخری RE4400IQ دارای درب شفاف در قسمت بالایی است که شما می‌توانید به راحتی آسان وضعیت کیسه فیلتر را بررسی نمایید و کیسه فیلتر را به موقع تخلیه نمایید. این جارو دارای دو برنامه شست و شو؛ یکی برای تمیز کردن کف و برنامه دوم برای تمیز کردن کف، دیواره و خط آب است.

مشخصات جارو رباتیک استخری ZODIAC RE 4400 IQ

  • دارای ۲ موتور قدرتمند است.
  • قابلیت تمیز کردن کف، دیواره و خط آب را دارد.
  • از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی موبایل قابل کنترل می‌باشد.
  • برای انواع سازه‌های استخر با اشکال و سطوح مختلف قابل استفاده است
  • از درون استخر به کمک واترجت به آسانی خارج می‌شود.
  • ذرات را به کمک مکش cyclonic جمع آوری می‌کند.
  • دارای فیلتر با ظرفیت بالا (۴ لیتری) است.
  • مجهز به کابل ۱۸ متری می‌باشد.
  • برای استخرهایی تا سایز ۶ در ۱۲ متر مناسب است.
  • از طرف شرکت با 2 سال گارانتی عرضه می‌شود.
نرم افزار جارو رباتیک استخری ZODIAC RE 4400 IQ
نرم افزار جارو رباتیک استخری ZODIAC RE 4400 IQ

نکاتی در خصوص استفاده و نگهداری جارو رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل RE4400IQ

  • به هیچ عنوان زمانی که جارو رباتیک در حال تمیز کردن استخراست در آن شنا نکنید.
  • اطمینان حاصل کنید زمانی که می‌خواهید از شوک کلر یا هر گونه مواد شیمیایی تصفیه آب استفاده کنید، جارو رباتیک شما در استخر نباشد.
  • برای خارج کردن جارو از آب به هیچ وجه سیم آن را نکشید و از دسته جارو برای خارج کردن جارو رباتیک از آب استفاده نمایید.
  • پر بودن فیلتر می‌تواند باعث ایجاد اختلال در عملکرد و آسیب به دستگاه شما شود لذا پیش از استفاده از جارو ظرفیت فیلتر آن را بررسی و به موقع اقدام به تخلیه و تمیز کردن آن نمایید.
  • پس از استفاده از جارو رباتیک آن را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید.
  • در صورت بروز مشکل فنی خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید و حتما مشکل را از طریق نمایندگان رسمی این برند پیگیری نمایید.
  • با وجود آنکه جاروهای رباتیک مناسب تمامی استخرها می‌باشند اما توصیه می‌شود از آن برای استخرهای بادی یا برزنتی استفاده نشود.
  • هنگام استفاده از جارو رباتیک مطمئن شوید که کابل آن گره نخورده باشد.
  • از اشیاء تیز برای تمیز کردن فیلتر جارو رباتیک استفاده نکنید.
  • بهتر است هنگام استفاده از جارو رباتیک دمای آب استخر شما بین 10 تا 35 درجه سانتی گراد و ph آب بین 6.8 تا 7.6 باشد.
  • توصیه می‌شود جارو رباتیک را به برق دارای محافظ وصل کنید.
  • اگر استخر شما بسیار جلبک بسته (تبدیل به خزه شده) به طوری که با برس هم تمیز نمی‌شود بهتر است اول نسبت به تمیز کردن آن (به شیوه اسیدشویی) اقدام نمایید و بعد از جارو رباتیک استفاده کنید.

(لازم است بدانید که اسید شویی باعث آسیب با استخر می‌شود و همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. از همین رو توصیه می‌شود با مراقب و شست و شوی مداوم مانع از تجمع جلبک در استخر خود شوید.)   با وجود آنکه جارو رباتیک برند زودیاک با 2 سال گارانتی ارائه می‌شود اما لازم است نکاتی را که در بالا توضیح داده شد برای طول عمر دستگاه خود رعایت نمایید.

بررسی اجمالی جارو رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل RE4400IQ  در قالب جدول

Zodiac- RE4400IQ
ساخت فرانسه
برنامه شست و شو 1-   کف

2-   کف، دیواره و خط آب

تعداد موتور 3
کابل 18 متر
ظرفیت فیلتر 4 لیتر
حداکثر توان ورودی 150 وات
مناسب برای استخر 12 X 6متر
وزن 8 کیلوگرم
ابعاد 43x40x30  سانتی متر
قابلیت‌ تمیز کردن دیواره و خط‌ آب دارد
قابلیت کنترل با گوشی دارد
نوع مکش سیکلونیک
حجم آب فیلتر شده 1066 سانتی متر مربع
عرض سیستم مکش 270 میلی متر

بحران های زیست محیطی جهانی و حفظ منابعی چون آب و برق یکی از دغدغه‌های این روزهای تمامی مردم دنیا و تلاش برای همگام سازی پیشرفت تکنولوژی در صنعت تجهیزات استخری با مسائل زیست محیطی یکی اهداف و چشم انداز فعالین در این عرصه است.

پاک کننده رباتیک استخر4400 Zodiac RE گواهی بر تعهد شرکت زودیاک به نوآوری و کیفیت و مسائل زیست محیطی است. ویژگی های پیشرفته و عملکرد عالی تمیز کردن، این جارو  رباتیک استخری در کنار ویژگی صرفه جویی در برق و آب، ای جارو رباتیک را به یک گزینه عالی برای متقاضیان جارو استخری بدل می‌کند.

از آنجایی که کابل این جارو رباتیک 18 متر است نمی‌توان از آن برای استخرهای بسیار بزرگ استفاده کرد بنابراین پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید ابعاد استخر خود را به کارشناسان بگویید و جارو رباتیک متناسب با سایز استخر خود را خریداری نمایید.

علاوه بر این در هنگام خرید نسبت به گرفتن گارانتی دستگاه نیز اقدام نمایید و جارو رباتیک برند zodiac را حتما از نمایندگان رسمی این برند خریداری نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود کاتالوگ قرارداده شده در دستگاه‌ها را به طور کامل مطالعه نموده و آموزش‌های لازم را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله