تلفن : 73612-021

پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ EKP

یکی از انواع پمپ های با کیفیت و با دوامی که می توانید از آن استفاده کنید پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ EKP می‌باشد. این پمپ تصفیه استخر دارای بدنه جنس پلاستیکی است که به صورت یکپارچه آن را طراحی کرده‌‌اند. شما می‌توانید از این پمپ برای چرخش و سیرکوله کردن آب استخر استفاده کنید. الکتروموتور با کیفیتی را روی این پمپ به کار برده ‌اند. از آنجایی که شفت استنلس استیل ۳۰۴ را روی این پمپ به کار برده اند بدنه آن مقاوم می باشد. دینام این پمپ الکتروموتور است و صدای کمی دارد. دینام تک فاز را برای این موتور به کار می برند.

این پمپ تصفیه آب استخر دارای استرینر یکپارچه می باشد که محفظه شفاف را روی آن به کار برده ‌اند. میزان مکش که از این پمپ دریافت می ‌شود حدود سه و نیم متر بالاتر از سطح آب است. همچنین تحمل حداکثر فشار کاری را تا سه برابر بالا می برد. تسمه مورد نظر از نوع مهره ماسوره یو پی وی سی می باشد. حداکثر هد این پمپ ۱۷ متر خواهد بود.

پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ EKP برای استخرهای خانگی و عمومی طراحی شده است.
پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ EKP برای استخرهای خانگی و عمومی طراحی شده است.

مشخصات پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ

برای خرید پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ EKP باید به خوبی ویژگی ‌ها و مشخصات آن را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید بهترین پمپ را برای تصفیه آب استخر خریداری کنید. حداکثر هد ۱۷ متری و همچنین حداکثر آب دهی ۲۸ متری را به عنوان مهمترین ویژگی این پمپ می شناسند. اتصال خروجی و ورودی این پمپ حدود یک و نیم اینچ است که آن را از نوع مهره ماسوره چسبی انتخاب می کنند. استرینر یکپارچه که شفاف می باشد را روی این پمپ به کار برده اند. حداکثر دمای سیال مثبت ۱۸ درجه سانتیگراد است.

همچنین باید بدانید که حداکثر فشار کاری این پمپ آکوا استرانگ 3 بار الکتریکی می باشد. دارای واشر مخصوص است که از آن برای جلوگیری کردن نشت آب استفاده می کنند. قابلیت نصب این پمپ تا سه و نیم متر بالاتر از سطح آب استخر می باشد. سیستم الکتریکی که برای این پمپ کار گرفته اند تک فاز و کم صدا خواهد بود. دارای کلید محافظ حرارتی می باشد و استانداردهای ضد آب را برای آن به کار برده ‌اند. شما با خرید این پمپ می توانید ۲۴ ماه ضمانت آن را دریافت کنید.

کیفیت پمپ تصفيه استخر

پمپ آکوا استرانگ یکی از بهترین پمپ های استخری با کیفیت می باشد که خرید آن را به شما پیشنهاد می دهیم. علاوه بر کیفیت بسیار عالی که از این پمپ دریافت می شود گارانتی و خدمات مناسبی دارد. جنس بدنه این پمپ با استفاده از پلاستیک تقویت شده انتخاب خواهد شد. شما برای استخر می توانید از این پمپ استفاده کنید و کارایی مناسبی از آن دریافت نمایید. الکتروموتور که برای این پمپ در نظر گرفته می ‌شود از نوع اف است. در برابر پاشش آب می توانید مقاومت ضروری را از این پمپ دریافت کنید. درجه حفاظتی که موتور دارد مربوط به شافت متصل خواهد بود. حداکثر فشار کاری که از این پمپ دریافت می شود سه برابر بیشتر می باشد.

شما باید بدانید که برای سیرکولاتور آب استخر این پمپ تصفیه آب استخر انرژی لازم را دارد. در مورد استفاده از پمپ استخر باید بدانید، حداکثر دمای سیال که در این پمپ، پمپاژ می شود بیشتر از ۴۰ درجه نباید باشد. نهایتاً باید سه و نیم متر بالاتر از سطح آب استخر این پمپ را نصب نمایید. ماسوره ای که برای این نمونه از پمپ ها به کار می گیرند چسبی است. آن را در دهانه مکش قرار می دهند.

 

مزیت های پمپ های تصفيه استخر آکوا استرانگ

یکی از مهم ‌ترین مزیت ‌های پمپ استخر این است که عملکرد بی صدا دارد. شما در محیط های بسته به راحتی می توانید از این پمپ استفاده کنید. علاوه بر این مورد، کلید حفاظت در برابر حرارت روی این نمونه پمپ به کار برده اند. به همین دلیل از سوختن الکتروموتور جلوگیری خواهد شد. برای خرید پمپ باید به خوبی برخی از نکات ضروری را در نظر بگیرید. در غیر این صورت می توانید پمپ مورد نظر را با بهترین کیفیت و استانداردهای لازم خریداری کنید.

نکاتی در مورد پمپ تصفيه استخر

برخی از مهمترین نکاتی که جهت خریداری پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ اهمیت زیادی دارد عبارت است از :

  1. بررسی کیفیت پمپ

یکی از مهمترین نکاتی که جهت خرید این پمپ تصفیه آب استخر اهمیت دارد این است که کیفیت آن را به خوبی بررسی کنید. بسیاری از تولیدکنندگان مدل های تقلبی این پمپ را تولید می کنند. شما با خرید این مدل ها نمی توانید کارایی لازم را از آنها دریافت کنید. بر همین اساس باید اصل بودن پمپ را از نظر متریال هایی که برای تولید آن به کار برده‌ اند مورد بررسی قرار دهید. تنها در این صورت می توانید مزیت زیادی از پمپ خریداری شده دریافت نمایید. توجه داشته باشید که پمپ های با کیفیت با استفاده از استانداردهای مشخص شده ای تولید می شوند. بنابراین باید استانداردهای تولیدی پمپ ها را به خوبی بررسی نمایید.

  1. بررسی گارانتی پمپ

یکی دیگر از نکاتی که جهت خرید پمپ آکوا استرانگ تصفیه استخر اهمیت دارد، بررسی گارانتی و ضمانت نامه آن می ‌باشد. پمپ هایی که با استفاده از بهترین استانداردها و متریال ها تولید می شوند همراه با گارانتی و ضمانت نامه به فروش می رسند. بنابراین شما باید گارانتی و ضمانت نامه پمپ ها را زمان خریداری به خوبی بررسی کنید. در این صورت اگر پمپ ها بعد از مدتی دچار مشکل شوند به راحتی می‌ توانید آنها را تعمیر نمایید. نمایندگی که فروش پمپ ها را بر عهده دارد همراه با گارانتی این پمپ را به شما ارائه می دهد. بنابراین شما تنها باید به نمایندگی فروش پمپ مراجعه نمایید تا بتوانید بهترین پمپ را خریداری کنید.

 

  1. بررسی نحوه نصب پمپ

یکی از موارد مهمی که زمان خرید پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ EKP باید به آن دقت داشته باشید این است که نحوه نصب و کارایی آن را بدانید. نحوه نصب هر یک از پمپ ها طبق استانداردهای مشخص شده ای انجام می شود. تمام مواردی که در مورد نصب پمپ اهمیت داشت را در این مطلب برای شما به طور کامل توضیح دادیم. بر همین اساس به خوبی متوجه شدید که باید چگونه پمپ را در مکان های متفاوت نصب کنید. دقت داشته باشید که هر یک از انواع پمپ های متفاوت آب استخر باید به صورت اصولی نصب شوند. در غیر این صورت نمی توانید کارایی لازم را از آنها دریافت نمایید. انواع نکاتی که در مورد نحوه نصب پمپ آب می باشد را کارشناسان به طور کامل برای شما توضیح می دهند.

  1. بررسی قیمت پمپ

توجه به قیمت پمپ یکی دیگر از نکاتی است که زمان خرید پمپ تصفیه آکوا استرانگ استخر باید به آن دقت داشته باشید. هزینه ای که نیاز است برای خرید این پمپ پرداخت کنید به فاکتور های متفاوتی بستگی خواهد داشت. یکی از مهمترین فاکتورهایی که قیمت این پمپ را تعیین می کند نوسانات ارزی است. به دلیل نوسانات ارزی زیادی که وجود دارد شما باید به صورت روزانه قیمت این پمپ را بررسی کنید. در برخی از مواقع که قیمت دلار بالا می رود و هزینه خریداری کالاهای وارداتی افزایش پیدا می ‌کند. قیمت هر یک از مدل های پمپ های آب استخر با یکدیگر فرق می کند. این مسئله را باید به خوبی زمان خرید پمپ در نظر بگیرید.

  1. بررسی ویژگی های پمپ

یکی از مهمترین نکاتی که جهت خریداری انواع پمپ تصفیه آب استخر اهمیت زیادی دارد این است که ویژگی‌ ها و مشخصات پمپ را بررسی کنید. هر یک از نکاتی که در مورد نحوه عملکرد پمپ می باشد را باید در نظر بگیرید تا بتوانید طبق نیاز استخر خود بهترین پمپ را خریداری نمایید. تمامی ویژگی ها و مشخصاتی که مربوط به پمپ آب است را در وب سایت می توانید بررسی کنید. کارشناسانی که فروش پمپ را برعهده دارند. ویژگی‌ها و مشخصات هر یک از پمپ ها را بهتر است که قبل از خریداری بررسی کنید تا بتوانید نصب آنها را به افراد حرفه‌ای بسپارید.

 

فروش پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ در نمایندگی

فروش پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ EKP در نمایندگی آکوا استراگ در ایران  با قیمت مناسب و بر اساس استانداردهای مشخص شده انجام می شود. نمایندگی که فروش انواع پمپ آب را بر عهده دارد تمامی نکاتی که مربوط به فروش پمپ می باشد را برای مشتری توضیح می ‌دهد. بنابراین مشتری می ‌تواند طبق بودجه ‌ای که در اختیار دارد بهترین پمپ را برای استخر خود خریداری کند. نمایندگی تمامی پمپ های آب استخر، برندها و مدل های متفاوت را به مشتری معرفی می ‌کند.

بر همین اساس مشتری به راحتی قادر است بر اساس نیاز استخر خود بهترین پمپ را خریداری کند. شرایط خرید اینترنتی پمپ تصفيه استخر آکوا استرانگ EKP، در نمایندگی فروش پمپ فراهم شده است. بر همین اساس شما می توانید از طریق اینترنت انواع پمپ های آب استخر را خریداری کنید. دت داشته باشید که زمان خرید اینترنتی باید تمامی فاکتورهای که مربوط به کارایی و اصول کارکرد پمپ می باشد را بررسی نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله