تلفن : 73612-021

پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ EJWM

یکی از پمپ هایی که برای انتقال آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ EJWM می باشد. پمپ های آبرسانی سانتریفیوژ تنوع زیادی دارند. یکی از مدل‌های پمپ ها که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است پمپ جتی می باشد. شما برای تامین دبی مورد نیاز در انواع سیستم های آبرسانی ساختمانی می توانید از پمپ جتی استفاده کنید. آب تمیز با استفاده از پمپ های جتی به بهترین نحو ممکن انتقال داده خواهد شد. پمپ آب سانتریفیوژی به عنوان یکی از مهم‌ ترین پمپ های جدید شناخته می ‌شود که قدرت آن یک و نیم اسب بخار است.

پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ EJWM برای انتقال سیالات و مایعات در سیستم های آبرسانی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ EJWM برای انتقال سیالات و مایعات در سیستم های آبرسانی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موتور پمپ های سانتریفیوژ آکوا استرانگ EJWM

موتورهای تک فاز را روی پمپ جتی استرانگ به کار می گیرند. امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال بهترین پمپ آب سانتریفیوژی هستند این مدل از پمپ آب را خریداری می کنند. بدنه‌ این نمونه از پمپ جتی با استفاده از چدن ضدزنگ تولید می‌ شود. پروانه و همچنین شفت پمپ با استفاده از استنلس استیل ۳۰۴ تولید می گردد. حداکثر دبی پمپ آب سانتریفیوژ بر اساس استانداردهای بین ‌المللی خواهد بود. شما برای خرید انواع پمپ های آب سانتریفیوژ باید در مورد ویژگی ها و مشخصات آنها اطلاعات کافی به دست بیاورید. در صورتی که اطلاعات دقیق و کامل در مورد پمپ جتی داشته باشید می توانید یکی از بهترین مدل ها را خریداری کنید. برخی از مهمترین ویژگی های پمپ که شما باید با آنها آشنا باشید را در این مطلب به طور کامل معرفی می کنیم.

ویژگی های پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ

پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ EJWM سانتریفیوژ یکی از مهمترین ویژگی هایش این است که برای انتقال دادن آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. دقت داشته باشید که مواد خورنده را به هیچ عنوان نمی توانید با استفاده از این پمپ انتقال دهید. مواد شیمیایی اسیدی و بازی با استفاده از پمپ های دیگر باید انتقال داده شوند. در واقع باید به خوبی بدانید که متریال‌ های غیرخورنده برای تولید این پمپ به کار گرفته نشده اند. مجهز بودن پمپ به موتور تک فاز دیگر از ویژگی ‌های پمپ به شمار می ‌رود. سایز اتصالات خروجی و ورودی این پمپ یک اینچ است.

بدنه چدن ضدزنگ پمپ و همچنین پروانه و شفت استنلس استیل به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌ های پمپ جتی استرانگ شناخته می شود. حداکثر دمای کار با پمپ ۶۰ درجه سانتیگراد است. همچنین حداکثر دمای محیط اطراف این پمپ ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌ باشد. بهره گیری پمپ از محافظ حرارتی درونی برای موتورهای تک فاز می باشد و کلاس های حفاظتی استاندارد روی آن به کار برده اند. شما با شناخت ویژگی های پمپ می توانید با خیال راحت از آن در ساختمان های مسکونی استفاده کنید.

جدول مشخصات فنی پمپ های آکوا استرانگ
جدول مشخصات فنی پمپ های آکوا استرانگ

توضیحاتی در مورد برند ایتالیایی آکوا استرانگ

ایتالیا برای ساخت انواع پمپ های سانتریفیوژ جتی از استانداردهای مشخص شده ‌ای استفاده می‌ کند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که پمپ های سانتریفیوژ تولید کشور ایتالیا کیفیت مناسبی دارند. تمامی متریال هایی که کشور ایتالیا برای تولید پمپ سانتریفیوژ به کارگر می گیرد کیفیتشان عالی است. انواع پمپ های تصفیه آب استخر، کشاورزی، آبرسانی و … توسط برند آکوا استرانگ تولید می شوند. آکوا استرانگ یکی از بزرگترین شرکت ‌های سازنده پمپ های سانتریفیوژ به شمار می ‌رود. فعالیت این شرکت در دهه ۹۰ میلادی آغاز شده است.

محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای بین المللی تولید می گردند. کیفیت طراحی ساخت هر یک از پمپ های سانتریفیوژ جتی آکوا استرانگ تضمین شده می ‌باشد. آکوا اسپرینگ بیشتر از ۲۰ مدل پمپ را تولید می ‌کند. کاربردی ترین مدل های پمپ برای انتقال دادن آب آشامیدنی پمپ های سانتریفیوژ هستند. دسته بندی های متفاوتی از پمپ های سانتریفیوژ را می توانید مشاهده کنید که هر یک از این دسته بندی ها دارای ویژگی ‌ها و مشخصات خاصی می باشند. شما بر اساس حجم آب ساختمان خود می توانید یکی از پمپ های جتی سانتریفیوژ را به کار بگیرید.

نکاتی در مورد خرید پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ 

برای خرید پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ EJWM باید به خوبی در مورد برخی از نکات ویژگی های پمپ اطلاعات کافی کسب کنید. در صورتی که نکات ویژگی های مربوط به پمپ را بدانید می توانید بهترین پمپ را برای انتقال آب آشامیدنی خریداری نمایید. برخی از مهمترین نکات برای خرید این پمپ عبارت است از :

  1. بررسی موتور پمپ

یکی از مهمترین نکاتی که جهت خریداری پمپ جتی سانتریفیوژ باید به آن دقت داشته باشید این است که موتور آن را مورد بررسی قرار دهید. موتور هر یک از پمپ های سانتریفیوژ جتی به صورت تک فاز می باشد. تک فاز بودن موتور را از نظر استانداردهای بین ‌المللی باید مورد بررسی قرار دهید سپس آن را خریداری کنید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که بیشتر موتورهای تک فاز، روی پمپ های سانتریفیوژ به کار گرفته می‌ شوند.

  1. بررسی سایز اتصالات پمپ

یکی دیگر از نکاتی که جهت خرید پمپ جتی سانتریفیوژ اهمیت دارد بررسی سایز اتصالات خروجی و ورودی پمپ می باشد. هر یک از اتصالات خروجی و ورودی پمپ یک اینچ هستند. اگر اندازه آنها بیشتر باشد یعنی مصارف گسترده تری دارند. کارشناسانی که فروش پمپ های جتی سانتریفیوژ را بر عهده دارند می توانند شما را برای خرید انواع پمپ راهنمایی کنند. آنها به خوبی سایز اتصالات را بررسی می نمایند و سپس طبق نوع مصارف آب آشامیدنی که دارید بهترین مدل را پیشنهاد می دهند.

  1. کیفیت بدنه پمپ

یکی دیگر از نکاتی که جهت خرید پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ EJWM باید به آن دقت داشته باشید کیفیت آن است. بدنه پمپ با استفاده از چدن ضدزنگ تولید می گردد. این مسئله موجب شده که طول عمر زیادی از پمپ دریافت کنید. بدنه هر یک از پمپ های سانتریفیوژ با استفاده از چدن ضد زنگ طراحی خواهد شد. البته برخی از برندهای تقلبی از چدن ضدزنگ استفاده نمی کنند. به همین دلیل پمپ ها بعد از مدت کوتاهی طول عمر خود را از دست می دهند. همچنین باید بدانید که پروانه پمپ با استفاده از استنلس استیل ۳۰۴ تولید می گردد. این مسئله موجب شده که کیفیت پمپ بهبود پیدا کند. تمامی ویژگی هایی که مربوط به کیفیت پمپ می باشد را باید مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین پمپ را با خیال راحت خریداری کنید.

  1. بررسی دمای کاری و محیطی پمپ

یکی دیگر از نکاتی که زمان خریداری پمپ جتی سانتریفیوژ اهمیت دارد این است که حداکثر دمای کاری آب و محیط اطراف را بررسی کنید. شما برای اینکه حداکثر دمای کاری آب موتور تک فاز پمپ را بررسی نمایید باید ابتدا نوع انتقال آب آشامیدنی را در نظر بگیرید. شما حداکثر دمای کاری آب که می توانید از این پمپ دریافت کنید تا ۶۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین حداکثر دمای محیط اطراف در این پمپ حدود ۴۰ درجه سانتیگراد است. این دو مسئله را شما می توانید در ضمانت نامه پمپ به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. کاتالوگ هر یک از پمپ ها را اگر مورد مطالعه قرار دهید متوجه می‌شوید که هر یک از پمپ ها دارای چه ویژگی هایی هستند و چه استانداردی دارند.

 

تمامی نکاتی که مربوط به خرید این پمپ جتی سانتریفیوژ می باشد را برای شما در این مطلب به طور کامل توضیح دادیم. بر همین اساس شما می‌توانید این پمپ جتی سانتریفیوژ را با اطمینان خاطر خریداری کنید و جهت انتقال آب آشامیدنی منازل مسکونی استفاده نمایید.

قیمت پمپ های آکوا استرانگ EJWM

یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ EJWM به آن توجه می‌ کنند قیمت است. هزینه ‌ای که شما نیاز است برای خریداری این پمپ پرداخت کنید به نوسانات ارزی بستگی دارد. نوسانات ارزی تاثیر زیادی روی قیمت پمپ های وارداتی می گذارند.

به طور کلی باید به خوبی بدانید که این پمپ یکی از پمپ های ایتالیایی به شمار می رود که به صورت وارداتی خریداری خواهد شد. بر همین اساس قیمت آن را طبق قیمت ارزهای وارداتی باید مورد بررسی قرار دهید. با بالا رفتن قیمت دلار هزینه خریداری پمپ های سانتریفیوژ ایتالیایی افزایش پیدا خواهد کرد. اگر می خواهید با بهترین قیمت این پمپ را خریداری کنید باید به صورت روزانه در وب سایت هزینه خریداری آن را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر بهترین بازه زمانی خرید پمپ را انتخاب نمایید با قیمتی مناسب پمپ را خریداری خواهید کرد.

خرید پمپ سانتریفیوژ از نمایندگی

اگر مایل هستید گارانتی و ضمانت نامه پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ EJWM را دریافت کنید تنها باید به نمایندگی مراجعه نمایید. نمایندگی فروش پمپ، تمامی استانداردهایی که مربوط به پمپ های ایتالیایی می باشد را برای مشتریان توضیح می دهد. همچنین شما می توانید کاتالوگ پمپ های متفاوت ایتالیایی برند آکوا استرانگ را در نمایندگی دریافت نمایید. نمایندگی با بهترین قیمت فروش پمپ های آکوا استرانگ در مدل های متفاوت را بر عهده دارد. بر همین اساس تنها باید از نمایندگی خرید پمپ های آکوا استرانگ را انجام دهید. امروزه فروشندگان زیادی هستند که فروش پمپ های تقلبی را بر عهده دارند. آنها بدون گارانتی و ضمانت نامه پمپ های استرانگ را تحویل مشتریان می دهند. به همین دلیل تنها باید به نمایندگی های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله