تلفن : 73612-021

پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ ECM

یکی از انواع پمپ های بشقابی که در شبکه آبرسانی ساختمان ها استفاده می شود پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ ECM می‌باشد. شما برای انتقال آب تمیز می توانید از این پمپ استفاده کنید. در مصارف آبیاری این پمپ اهمیت زیادی دارد. توان یک و نیم اسب بخار این پمپ به عنوان مهمترین ویژگی آن به شمار می‌رود. بدنه آن از چدن ضد زنگ است و موتورهای تک فاز را روی آن به کار می ‌برند. این مدل از پمپ‌های سانتریفیوژ دارای پروانه ای هستند که از جنس فولاد ضدزنگ می‌باشد. شما می توانید در محیط ‌هایی که دمای محیط از ۴۰ درجه سانتی گراد بیشتر نمی رود این پمپ را به کار بگیرید.

پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ ECM برای آب رسانی و گردش آب در ساختمان و تاسیسات مورد استفاده قرار میگرد. از پمپ های آکوا استرانگ میتوان برای تمام سیالاتی که دارای خاصیت اسدی نباشند استفاده کرد.
پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ ECM برای آب رسانی و گردش آب در ساختمان و تاسیسات مورد استفاده قرار میگرد. از پمپ های آکوا استرانگ میتوان برای تمام سیالاتی که دارای خاصیت اسدی نباشند استفاده کرد.

از پمپ‌های سانتریفیوژ در چه محیطی می شود استفاده کنیم ؟

پمپ بشقابی سانتریفیوژ استرانگ را برای انتقال دادن آب تمیز ساختمان ها مورد استفاده قرار می دهند. مایعاتی که خاصیت خورندگی دارند یعنی اسیدی و شیمیایی هستند را نمی‌توانید با استفاده از این پمپ انتقال دهید. سایز اتصالات خروجی و ورودی پمپ سانتریفیوژ مورد نظر یک اینچ است. شما می توانید هر یک از مدل های پمپ‌های سانتریفیوژ را بر اساس مصرف آبیاری که دارید خریداری کنید.

توجه داشته باشید که پمپ سانتریفیوژ استرانگ مدل های گوناگونی دارد. هر یک از مدل‌های این پمپ با استفاده از بهترین متریال ها تولید می شوند. تمامی استانداردهای بین المللی جهت تولید این پمپ به کار گرفته خواهند شد.

ویژگی های پمپ سانتریفیوژ

اگر اطلاعاتی در مورد نحوه خرید پمپ و نحوه نصب آن ندارید بهتر است که با کارشناسان مشورت کنید. برای خرید پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ ECM باید به خوبی ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید. یکی از مهمترین ویژگی‌ های پمپ این است که تا حداکثر حد 17 متری می توانید از آن استفاده کنید. بهره‌گیری این پمپ از محافظ حرارتی درونی و همچنین کلاس حفاظتی استاندارد یکی از ویژگی های مناسب آن به شمار می ‌رود. حداکثر دمای مورد نیاز این پمپ ۶۰ درجه سانتی‌گراد می‌ باشد. بدنه این پمپ از چدن ضد زنگ است و موتور تک فاز دارد.

قدرت پمپ بشقابی سانتریفیوژ استرانگ یک و نیم اسب بخار می باشد. حداکثر ارتفاع مکش که برای این پمپ نظر گرفته خواهد شد ۸ متر است.

شما می توانید در سیستم های آبرسانی، ساختمان ها، مصارف آبیاری، باغ ها و مزارع این پمپ را به کار بگیرید. کاربرد بی نظیری که از این پمپ یافت می شود موجب شده که روز به روز فروش آن افزایش پیدا کند. به طور کلی شما به خوبی می توانید ویژگی های پمپ بشقابی سانتریفیوژ استرانگ را در وب سایت فروش مورد بررسی قرار دهید سپس پمپ را خریداری کنید.

عملکرد پمپ سانتریفیوژ

یکی از مهمترین نکاتی که جهت خرید پمپ بشقابی سانتریفیوژ استرانگ اهمیت دارد بررسی عملکرد آن می باشد. عملکرد پمپ طبق بازه مشخص شده ‌ای تعیین می گردد .در واقع قبل از اینکه شما این پمپ را خریداری کنید باید نوع مصارف آبیاری مدنظرتان را مورد بررسی قرار دهید. سایز اتصالات دهش و مکش را به خوبی بررسی کنید و سپس طبق استانداردی که دارد آن را خریداری نمایید. تامین دبی مورد نیاز برای شبکه آبرسانی انواع ساختمان ها با استفاده از این پمپ انجام می ‌شود. اگر به خوبی در مورد عملکرد پمپ اطلاعات کافی کسب نکنید نمی ‌توانید دبی مورد نیاز برای شبکه آبرسانی را در اختیار داشته باشید.

به طور کلی عملکرد پمپ سانتریفیوژ موجب شده تا شما بتوانید به راحتی از آن در مصارف آبیاری متفاوت استفاده کنید. یکی از مواردی که جهت خریداری پمپ اهمیت پیدا می‌کند این است که کاربرد آن را به خوبی بررسی کنید. در واقع بسیاری از افراد برای کاربردهای گوناگون مایل هستند که این پمپ را خریداری کنند. اما باید بدانید که اگر مصارف آبیاری شما گسترده است نمی توانید این پمپ را خریداری کنید. در مصارف آبیاری گسترده پمپ هایی که حجم پمپاژ بیشتری دارند را باید تهیه نمایید. برخی از پمپ ها هستند که حجم پمپاژ کمتری را به خود اختصاص می دهند. به همین دلیل این نمونه ها را باید در مصارف ساختمانی به کار بگیرید.

مزیت های پمپ‌های سانتریفیوژ آکوا استرانگ

شبکه آبرسانی ساختمان ها و همچنین انتقال دادن آب تمیز در مصارف آبیاری به عنوان مهم ‌ترین شبکه کاربردی پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ ECM شناخته می‌ شود. پمپ بشقابی از آنجایی که کاربرد بی نظیری دارد و با استفاده از بهترین متریال ها تولید می شود طول عمر بیشتری خواهد داشت. شما برای خرید انواع پمپ بشقابی سانتریفیوژ استرانگ باید به خوبی در مورد مزیت های پمپ اطلاعات کافی داشته باشید. برخی از مهم‌ ترین مزیت ‌های این پمپ و عبارت است از :

 

  1. کیفیت و عملکرد مناسب

عملکرد و کیفیت مناسب پمپ یکی از مهمترین ویژگی ‌های آن به شمار می ‌رود. این پمپ ایتالیایی سانتریفیوژ با استفاده از بهترین متریال ها تولید می گردد. به همین دلیل عملکرد مناسبی دارد. تمامی قطعاتی که برای تولید این پمپ به کار گرفته شده اند با استفاده از استانداردهای بین ‌المللی تجهیز گشته‌اند.

به همین دلیل شما می توانید با اطمینان خاطر این پمپ را در مصارف آبیاری مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که هر یک از موتورهای تک فاز پمپ را باید از نظر سرعت و عملکردی که دارند مورد بررسی قرار دهید. سپس پمپ های سانتریفیوژ بشقابی را خریداری کنید.

  1. قیمت مناسب پمپ

یکی دیگر از مزیت های پمپ بشقابی سانتریفیوژ استرانگ این است که آن را با قیمت مناسب می توانید خریداری کنید. هزینه خرید این پمپ به فاکتورهای مشخص شده ‌ای بستگی خواهد داشت. به طور کلی نسبت به دیگر پمپ های سانتریفیوژ، این پمپ قیمت مناسبی دارد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که نوسانات ارزی روی قیمت پمپ های وارداتی تاثیر زیادی می‌گذارند.

با بالا رفتن قیمت دلار هزینه خرید کالاهای وارداتی افزایش پیدا می‌ کند. به همین دلیل شما اگر هر چه سریعتر این پمپ را خریداری کنید برایتان به صرفه تر خواهد بود. قیمت پمپ را باید به صورت روزانه در وب سایت مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید در بهترین بازه زمانی پمپ مورد نظر را خریداری کنید.

  1. اتصالات خروجی و ورودی استاندارد

یکی دیگر از مزیت هایی که از پمپ ایتالیایی سانتریفیوژ دریافت می شود این است که اتصالات خروجی و ورودی استاندارد دارد. هر یک از اتصالات خروجی و ورودی این پمپ معادل یک اینچ هستند. حداکثر دبی این پمپ، مشخص شده و استاندارد می باشد. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید آن را در مصارف آبیاری ساختمانی مورد استفاده قرار دهید. یکی از مهمترین نکاتی که جهت استفاده از این پمپ باید به آن دقت داشته باشید این است که تنها برای انتقال دادن آب تمیز آن را استفاده کنید. در واقع مایعاتی که دارای خورندگی هستند با استفاده از این پمپ انتقال داده نمی‌شوند.

این پمپ فاقد خاصیت خورندگی است. به همین دلیل برای انتقال دادن مواد شیمیایی گزینه مناسبی به شمار نمی ‌رود. شما می توانید از پمپ های دیگری که خاصیت خورندگی دارند برای انتقال دادن مواد شیمیایی استفاده کنید.

  1. پروانه ضد زنگ پمپ

یکی دیگر از مزیت های مهمی که از پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ ECM دریافت می‌ شود این است که پروانه آن از جنس فولاد ضدزنگ می باشد. پروانه پمپ ها اگر از بهترین جنس تولید گردند کیفیت مناسبی خواهند داشت. در واقع شما می توانید به دلیل جنس فولاد ضد زنگ پروانه مدت زمان زیادی از پمپ استفاده کنید. پروانه پمپ مهمترین عملکرد انتقال آب را بر عهده دارد. به همین دلیل باید جنس آن بسیار عالی باشد. تمامی پمپ های ایتالیایی استرانگ با استفاده از بهترین قطعات تولید می شوند. همین مسئله تاثیر زیادی روی طول عمر پمپ می گذارد. این مدل از پمپ ها در محیطی که دمای بیشتر از ۴۰ درجه سانتیگراد دارند استفاده نمی شوند. به همین دلیل باید این مسئله را در نظر بگیرید و تنها در محیط‌ های مناسب از آن استفاده کنید.

  1. نصب آسان پمپ

نحوه نصب آسان پمپ بشقابی سانتریفیوژ استرانگ بر اساس استانداردهای مشخص شده است. اگر اطلاعاتی در مورد نحوه نصب پمپ ندارید بهتر است که با کارشناسان فروش پمپ مشورت کنید. هر یک از کارشناسان شما را به خوبی راهنمایی می ‌کنند تا بتوانید پمپ سانتریفیوژ را طبق استانداردهای مشخص شده نصب کنید. نصابانی که پمپ های سانتریفیوژ را نصب می کنند به خوبی می‌ دانند باید از چه تجهیزاتی برای نصب پمپ استفاده کنند.  به همین دلیل نصب پمپ های سانتریفیوژ را می توانید به نصابان حرفه ای که در این زمینه تخصص دارند بسپارید.

فروش پمپ آکوا استرانگ ECM  در نمایندگی

فروش پمپ سانتریفیوژ آکوا استرانگ ECM در نمایندگی با بهترین قیمت انجام می شود. اگر می خواهید این پمپ را همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید تنها باید به نمایندگی مراجعه نمایید. نمایندگی فروش پمپ تمامی پمپ های استرانگ با مدل های متفاوت را فراهم کرده است.. شما به صورت اینترنتی می توانید از نمایندگی خرید پمپ استرانگ را انجام دهید. کارشناسان نمایندگی در مورد نحوه نصب و همچنین کاربرد پمپ ها شما را به خوبی راهنمایی خواهند کرد. بر همین اساس به راحتی می ‌توانید پمپ های مورد نظر را بررسی کرده و سپس طبق مصرف آبیاری که دارید بهترین پمپ را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله