تلفن : 73612-021

پمپ اشپک BADU super pro

یکی از پمپ های فشار قوی استخر که کاربرد زیادی دارد پمپ اشپک BADU super pro می باشد. این پمپ ساخت کشور آلمان می باشد و کیفیت مناسبی دارد. کمپانی اشپک تولید کننده پمپ های پلیمری است و از بهترین متریال ها برای تولید پمپ های استخری استفاده می کند. جنس بدنه هر یک از پمپ ها از پلی پروپیلن است که با استفاده از فایبرگلاس آنها را تقویت می‌ کنند. این پمپ ها با انواع سیستم هایی که مربوط به گند زدایی استخر هستند مطابقت دارند. شما می توانید با انواع سیستم های گند زدایی استخر ها مانند مواد شیمیایی، اوزون، کلر و … این پمپ ها را مطابقت دهید.

سازگاری پمپ اشپک آلمان با مواد متفاوت مهمترین ویژگی آن به شمار می رود. در واقع باید به خوبی بدانید که این پمپ دچار خوردگی نمی گردد و طول عمر زیادی دارد. پمپ اشپک را در توان های متفاوت می توانید خریداری کنید. هر یک از پمپ های تصفیه استخر اشپک از نوع خودمکش هستند. آنها تا ارتفاع سه متر بالاتر از سطح استخر نصب می شوند بدون اینکه در هواگیری اتوماتیک اشکالی برای آنها به وجود بیاید به راحتی می‌ توانید آنها را در استخر های گوناگون نصب کنید.

فیلتر پمپ های اشپک BADU super pro

پمپ تصفیه جکوزی و استخر اشپک دارای فیلتر یکپارچه می باشد. این فیلتر کمک می‌کند که آشغال های کوچک مانند علف، برگ، مو و … وارد پروانه نشوند. در واقع اگر پروانه پمپ مسدود گردد کارایی پمپ با مشکل مواجه می‌ گردد. درپوش فیلتر با استفاده از متریال های شفاف طراحی می شود. شما به راحتی می‌توانید درپوش فیلتر را باز و بسته کنید. در پمپ تصفیه استخر برند اشپک محفظه الکتریکال را قرار داده‌ اند. این محفظه به طور کامل از محفظه مکانیکال جدا می باشد.

تکنولوژی تولید پمپ اشپک BADU super pro

هر یک از تکنولوژی هایی که برای تولید پمپ اشپک BADU super pro به کار برده ‌اند موجب شده که سیال از محفظه مکانیکال به درون محفظه الکتریکال وارد نگردد. به همین دلیل هیچ خطری برای الکتروموتور پمپ به وجود نمی‌ آید .پمپ تصفیه استخر و جکوزی اشپک دارای خط دههش و خط مکش می باشد. همچنین چسب ماسوره upvc را برای تولید این نمونه از پمپ ها به کار برده ‌اند. شما به راحتی می توانید با استفاده از چسب های ماسوره پمپ را در سیستم های لوله کشی استخر به کار بگیرید. جدا کردن پمپ برای تعویض و تعمیر به راحتی امکان پذیر خواهد بود. برای اینکه به راحتی آن را جابجا می کنید دستگیره هایی روی بدنه پمپ به کار برده ‌اند. این دستگیره ها کمک می کنند تا شما سریعتر پمپ ها را جابجا کرده و تعمیر نمایید.

گارانتی و ویژگی های پمپ های اشپک BADU super pro

پمپ تصفیه استخر اشپک گارانتی ۵ ساله دارد و ۱۰ سال خدمات پس از فروش از آن دریافت خواهید کرد. جهت خرید پمپ باید ویژگی های آن را به خوبی بررسی کنید. هر یک از ویژگی ‌های پمپ برای هدف خاصی راه اندازی شده اند. یکی از مهمترین ویژگی های این پمپ این است که به پیش فیلتر یکپارچه مجهز می باشد. جنس بدنه، دیوفیوز، پروانه و دیگر قطعات این پمپ از پلی پروپیلن تقویت شده هستند که با استفاده از فایبرگلاس آنها را پوشش داده ‌اند. آب بند پمپ از نیتروپرل، سرامیک و کربن است. اتصالات مهره ای ماسوره در قسمت دهش پمپ و مکش پمپ به کار گرفته شده است. پمپ قابلیت نصب تا ارتفاع ۳ متر را دارد.

برای استخر هایی که آب شور دارند به راحتی می توانید از پمپ تصفیه استخر اشپک استفاده کنید. در واقع باید بدانید که این پمپ قابلیت جایگزینی با دیگر پمپ ها را خواهد داشت. دستگیره مقاوم برای حمل و نقل آسان روی این پمپ به کار گرفته شده است. بعد از خرید پمپ باید در مورد کاربردهای آن اطلاعات کافی به دست بیاورید. پمپ تصفیه استخر برند اشپک با موتور تک فاز تولید می گردد. ظرفیت بالایی برای مدار تصفیه و همچنین گرمایش جکوزی های خانگی و استخرها دارد. شما می توانید در انواع جکوزی های عمومی، خانگی و … این پمپ ها را به کار بگیرید.

ویژگی های پمپ استخر آلمانی اشپک
ویژگی های پمپ استخر آلمانی اشپک

مشخصات و مزیت های پمپ اشپک BADU super pro

مشخصات فنی پمپ اشپک BADU super pro طبق استانداردهای بین المللی است. توان، فاز، سایز، اتصالات آبدهی و ویژگی‌ های دیگر این پمپ کاربرد مناسبی دارند. یکی از مهمترین نکاتی که جهت خریداری پمپ اشپک باید به آن دقت داشته باشید این است که مزیت های آن را به خوبی بشناسید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این پمپ کیفیت بالای قطعات آن می باشد. در واقع تمامی قطعات و متعلقات پمپ کیفیت بالایی دارند. چرا که آنها را با استفاده از بهترین متریال ها تولید می کنند. عمر مفید این پمپ نسبت به دیگر پمپ ها بالاتر است.

تنوع بالای پمپ اشپک آلمان برای دستیابی به فشار کاری و دبی مهمترین مشخصات آن می باشد. این مسئله موجب شده که شما به راحتی بتوانید از آن در استخرهای گوناگون استفاده کنید .کاربری آسان پمپ یکی از دیگر مزیت های آن به شمار می رود. برای تعمیر و نگهداری پمپ سهولت زیادی در نظر گرفته شده است. به همین دلیل بیشتر تعمیرکاران می ‌توانند در کمترین بازه زمانی این پمپ را تعمیر کنند. قابلیت انجام عملیات با مواد دمای متفاوت در این پمپ وجود دارد. بسیاری از افراد می ‌توانند از این پمپ در دماهای گوناگون استفاده کنند. دقت داشته باشید که اگر به درستی این پمپ را نصب نکنید عمر مفید آن را کاهش می دهید. همچنین برای دستیابی به فشار کاری متفاوت محدودیت خواهید داشت. برای هدر نرفتن آب و سیالاتی که از پمپ ها استفاده می کنید باید پمپ را به درستی نصب نمایید.

نکاتی در مورد خرید پمپ های اشپک BADU super pro

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید پمپ اشپک BADU super pro باید به آن دقت داشته باشید این است که ویژگی های متفاوت آن را بررسی کنید. نکات زیادی در مورد خرید این پمپ وجود دارد که عبارت است از :

  1. بررسی کیفیت و نحوه نصب پمپ اشپک آلمان

یکی از مهمترین نکاتی که جهت خرید پمپ تصفیه استخر اشپک باید به آن توجه داشته باشید این است که کیفیت و نحوه نصب آن را بدانید. اگر به خوبی قطعات اصل و بادوام را مورد بررسی قرار دهید خیال تان راحت خواهد بود که می توانید از پمپ مدت زمان زیادی استفاده بهینه داشته باشید. در صورتی که پمپ ها کیفیت خوبی نداشته باشند نمی ‌توانند طول عمر زیادی از خود نشان دهند. شما باید به خوبی در مورد نحوه نصب پمپ اطلاعات کافی کسب کنید. از آنجایی که نصب این پمپ بسیار آسان است افراد می ‌توانند به راحتی آن را در بخش های متفاوت استخر نصب کنند. البته باید بدانید که اگر نصب اصولی پمپ انجام نشود از پمپ کارایی مناسبی دریافت نمی گردد.

پمپ های استخر با دوام

  1. بررسی ویژگی های پمپ

یکی دیگر از نکاتی که جهت خرید پمپ اشپک آلمانی باید به آن دقت داشته باشید این است که در مورد کاربرد و ویژگی های آن اطلاعات کافی کسب نمایید. قبل از اینکه کاربرد پمپ را بررسی نکرده اید به هیچ عنوان آن را نخرید. در واقع پمپ های متفاوت استخر برای متراژ های گوناگون و سطح آب متفاوت خریداری می ‌شوند. بر همین اساس باید کاربرد و ویژگی های انواع پمپ ها را بررسی کنید و سپس آنها را بر اساس نوع استخر خود خریداری نمایید.

  1. بررسی قیمت پمپ

یکی از نکات دیگری که جهت خریداری پمپ اشپک BADU super pro اهمیت دارد این است که در مورد قیمت پمپ اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. هزینه‌ ای که نیاز است برای خریداری این پمپ پرداخت کنید به صورت روزانه در وب سایت اعلام می گردد. از آنجایی که پمپ آلمانی یکی از کالاهای وارداتی است قیمت آن را با نوسانات ارزی تعیین می نمایند. در صورتی که نوسانات ارز شدت بیشتری داشته باشند قیمت خریداری این پمپ بالاتر می ‌رود. هر چه سریعتر پمپ مورد نظر را خریداری کنید می توانید با قیمت مناسب تری آن را تهیه نمایید. امروزه بسیاری از افراد برای خرید انواع پمپ های استخر مایل هستند که با بهترین قیمت آنها را تهیه کنند. به همین دلیل باید به فروشندگان معتبر مراجعه نمایند.

جدول عماکرد پمپ اشپک سری Badu
جدول عماکرد پمپ اشپک سری Badu

خرید اینترنتی پمپ اشپک

توجه داشته باشید که جهت خرید اینترنتی پمپ اشپک BADU super pro باید در مورد تمامی ویژگی هایی که بیان کردیم اطلاعات کافی کسب نمایید. اگر به خوبی کاربرد و ویژگی های پمپ را بشناسید می توانید آن را تهیه کنید. هر یک از ویژگی ها و مشخصات پمپ در وب سایت معرفی شده است. پمپ های متفاوت با درجه بندی های گوناگون در صفحات متفاوت معرفی می‌ شوند. فروشندگانی که فروش پمپ ها را بر عهده دارند می توانند شما را راهنمایی کنند تا بهترین پمپ را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که قبل از خریداری پمپ باید در مورد کارایی و مشخصات پمپ با فروشندگان مشورت کنید. در غیر این صورت نمی توانید پمپ مناسبی را برای راه اندازی استخر خریداری نمایید. کاتالوگ پمپ را بهتر است که بررسی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله