تلفن : 73612-021

پمپ جكوزي آکوا استرانگ EST

در بین انواع پمپ های جکوزی می توانید پمپ جكوزي آکوا استرانگ EST را به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین پمپ های جکوزی و استخر انتخاب نمایید. این پمپ جکوزی به عنوان یکی از بهترین پمپ های ایتالیایی شناخته می ‌شود که طراحی و تولید منحصر به‌ فردی دارد. از تکنولوژی های به روز دنیا برای تولید این پمپ استفاده کرده ‌اند. جنس بدنه این پمپ از چدن ضد زنگ می باشد. به همین دلیل شما می توانید طول عمر زیادی از این پمپ دریافت کنید. پروانه و شفت پمپ با استفاده از استنلس استیل ۳۰۴ تولید شده اند. به دلیل ویژگی خاصی که در پروانه و شفته پمپ وجود دارد، این پمپ در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهد.

پمپ جكوزي آکوا استرانگ EST برای تامین فشار نازل های جکوزی به صورت ثابت ساخته شده است.
رپمپ جكوزي آکوا استرانگ EST برای تامین فشار نازل های جکوزی به صورت ثابت ساخته شده است.

عملکرد و فشار کاری پمپ جكوزي آکوا استرانگ

عملکرد الکتروموتور پمپ جکوزی استرانگ بر اساس استاندارد های بین المللی و ایتالیایی می باشد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که برای تولید این پمپ تمامی استانداردهای بین ‌المللی را رعایت کرده اند. زمان خرید پمپ جکوزی آکوا استرانگ باید در مورد فشار کاری این پمپ اطلاعات کافی کسب نمایید .حداکثر فشار کاری که از این پمپ دریافت می شود ۱۲ بار الکتریکی است. پمپ جکوزی مورد نظر در سیستم هایی استفاده می ‌شود که دمای عملکرد سیال هر یک از سیستم ها بین منفی ۱۰ درجه تا مثبت ۸۵ درجه سانتیگراد است.

اتصال خروجی و ورودی هر یک از پمپ های جکوزی از نوع فلنجی می باشد. این پمپ جکوزی استرانگ نیز با استفاده از اتصال خروجی و ورودی فلنجی تنظیم می گردد. پمپ جکوزی مورد نظر در ۵ مدل تولید خواهد شد. شما می توانید پمپ هایی که از توان 1 الی 11 کیلو وات موجود می باشند را در جکوزی های عمومی و خصوصی به کار بگیرید. پمپ جکوزی دارای گارانتی است که به همین دلیل با اطمینان خاطر آن را خریداری خواهید کرد.

ویژگی پمپ‌های جكوزي

برای خرید پمپ جكوزي آکوا استرانگ EST باید در مورد ویژگی ها و مشخصات پمپ اطلاعات کافی کسب نمایید. جنس بدنه این پمپ از چدن ضد زنگ می باشد. این مسئله موجب شده که شما با خیال راحت بتوانید از پمپ مدت زمان زیادی استفاده کنید. جنس پروانه پمپ از استنلس استیل ۳۰۴ است. شما برای سیالاتی که عملکرد متفاوتی دارند می‌توانید این پمپ را به کار بگیرید. الکتروموتور با عایق مناسب روی این پمپ به کار گرفته شده است. اتصال خروجی و ورودی پمپ به صورت فلنجی می باشد. به طور کلی تمامی ویژگی ها و مشخصاتی که پمپ های جکوزی استاندارد باید داشته باشند را در این پمپ می توانید مشاهده کنید.

 

هر یک از ویژگی ها و مشخصات پمپ جکوزی استرانگ موجب شده که فروش آن روز به روز افزایش پیدا کند. دقت داشته باشید که جهت خریداری پمپ جکوزی مورد نظر باید در مورد مشخصات فنی پمپ اطلاعات تان را تکمیل نمایید. در غیر این صورت نمی توانید پمپ مورد نظر را با اطمینان خاطر خریداری کنید. توجه داشته باشید که انواع پمپ های جکوزی در جکوزی های عمومی و خانگی باید نصب شوند. شما بر اساس توان پمپ ها می توانید هر یک از آنها را برای جکوزی مدنظر خود خریداری نمایید.

مزیت پمپ‌های جكوزي آکوا استرانگ

برای خرید پمپ جكوزي آکوا استرانگ EST باید مزیت ها و ویژگی های آن را به خوبی بشناسید. مزیت های این پمپ موجب شده که روز به روز تعداد افرادی که این پمپ ها خریداری می کنند افزایش پیدا کند. برخی از مهم‌ ترین مزیت ‌های پمپ عبارت است از :

  1. کیفیت عالی پمپ

یکی از مهمترین مزیت هایی که از این پمپ تصفیه جکوزی دریافت می ‌کنید، کیفیت بالای آن می باشد. پمپاژ آب با استفاده از این پمپ در کمترین بازه زمانی و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد. بیشتر افرادی که به دنبال پمپ جکوزی مناسب هستند کیفیت آن را به خوبی بررسی می کنند. اگر پمپ های جکوزی کیفیت مناسبی نداشته باشند نمی‌ توانند طول عمر زیادی از خود نشان دهند. بر همین اساس باید انواع پمپ های جکوزی را از نظر استانداردهایی که دارند مورد بررسی قرار دهید و سپس آنها را برای جکوزی خریداری کنید. پمپ های باکیفیت با استفاده از بهترین متریال ها تولید می شوند. شما می توانید کیفیت تمامی متریال هایی که جهت تولید پمپ به کار گرفته شده اند را بررسی نمایید.

  1. مدل های متنوع پمپ

یکی دیگر از مزیت هایی که مربوط به پمپ جکوزی استرانگ است مدل های متفاوت آن می باشد. شما می توانید بر اساس نوع جکوزی خود مدل های گوناگون پمپ جکوزی را خریداری کنید. برخی از جکوزی ها که به صورت خانگی هستند با استفاده از پمپ هایی که توان کمتری دارند راه اندازی می شوند. شما می توانید یکی از توان های کمتر این پمپ را برای مصرف خانگی خریداری کنید. برخی دیگر از پمپ های جکوزی توان بیشتری دارند که آنها را می ‌توانید برای جکوزی های عمومی مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که دسته بندی های متفاوت پمپ های جکوزی را از نظر توان و از نظر استانداردی که دارند باید بررسی نمایید و سپس آنها را خریداری کنید. پمپ های ایتالیایی در مدل‌های گوناگونی تولید می شوند. به همین دلیل با اطمینان خاطر می توانید هر یک از مدل ها را بر اساس نیاز جکوزی خریداری نمایید.

  1. قیمت به صرفه پمپ

یکی دیگر از مزیت های پمپ جكوزي آکوا استرانگ EST این است که با قیمت مناسبی می توانید آن را خریداری کنید. برخی از مدل های پمپ که توان کمتری دارند هزینه شان مناسب تر از مدل های دیگر می باشد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که به نسبت کیفیت و ویژگی‌ های بی ‌نظیری که از این پمپ دریافت می شود قیمت آن مناسب و به صرفه است. شما با هزینه مناسب و به صرفه می توانید مدل های گوناگون پمپ استرانگ را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که هر یک از مدل ها را از نظر قیمت باید مورد بررسی قرار دهید و سپس طبق بودجه ای که دارید یکی از مدل ها را خریداری نمایید. قیمت انواع پمپ ها به صورت روزانه تعیین می شود. چرا که این پمپ ها وارداتی هستند و قیمت آنها به نوسانات ارزی بستگی دارد.

  1. عملکرد بدون نقص پمپ

یکی دیگر از مزیت هایی که مربوط به پمپ تصفیه جکوزی استرانگ می باشد این است که عملکرد بی نظیر دارد. از آنجایی که بهترین استانداردها و قطعات را برای تولید این پمپ به کار می‌ گیرند عملکرد مناسبی در جکوزی نشان می دهد. شما می توانید از این بمب در بازه زمانی طولانی مدت استفاده کنید. همچنین کارایی بی نظیری از این پمپ برای پمپاژ دریافت نمایید.

نکاتی در مورد خرید پمپ جكوزي آکوا استرانگ

برای خرید پمپ جكوزي آکوا استرانگ EST باید به خوبی برخی از نکات مهم را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین نکاتی که جهت خریداری این پمپ اهمیت دارد این است که به صورت اصولی آن را نصب کنید. اگر نصب و راه اندازی پمپ را به خوبی نمی دانید بهتر است از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک بگیرید. افرادی که تخصص و تجربه بیشتری در این زمینه دارند می توانند شما را برای نصب و راه اندازی پمپ راهنمایی کنند. به طور کلی در برخی از موارد نصب پمپ های جکوزی که توان بیشتری دارند دشوار است. به همین دلیل شما به تنهایی نمی توانید آنها را نصب کنید.

استاندار هایی که مربوط به نصب پمپ تصفیه جکوزی می باشد را باید بررسی نمایید و سپس برای نصب آنها اقدام کنید. یکی دیگر از نکاتی که زمان خرید پمپ اهمیت دارد این است که گارانتی و ضمانت نامه آن را بررسی کنید. برخی از پمپ هایی که گارانتی و ضمانت نامه ندارند اصلی نیستند و به هیچ عنوان نباید آنها را خریداری نمایید. امروزه بسیاری از افراد جهت خرید پمپ جکوزی متفاوت به صورت اینترنتی اقدام می کنند. شما می توانید در وب سایت فروشنده مدل های گوناگون پمپ های جکوزی را مشاهده کنید و سپس یکی از آنها را بر اساس نوع جکوزی که دارید خریداری نمایید.

فروش اینترنتی پمپ جكوزي

هر یک از مدل های پمپ جكوزي آکوا استرانگ EST در وب سایت معرفی شده اند. بر همین اساس با اطمینان خاطر می توانید یکی از مدل های متفاوت پمپ را سفارش دهید. زمان ثبت سفارش اینترنتی پمپ جکوزی باید مشخصات و ویژگی ‌های پمپ را بررسی کنید. این مسئله که بدانید در چه بازه زمانی پمپ ها عملکرد مناسبی از خودشان نمی‌ دهند و باید با چه قطعاتی نصب می شوند اهمیت زیادی دارد. جهت خرید پمپ از نمایندگی بهتر است که معتبرترین نمایندگی را انتخاب کنید. بسیاری از افراد برای دریافت گارانتی و ضمانت نامه پمپ تنها به نمایندگی های معتبر مراجعه می ‌کنند.

خدمات نمایندگی فروش پمپ جكوزي آکوا استرانگ

نمایندگی هایی که معتبر هستند گارانتی و ضمانت نامه پمپ تصفیه جکوزی را تحویل مشتریان می دهند.  همچنین فروشندگانی که در نمایندگی فعالیت می نمایند تمامی استانداردهای که مربوط به راه اندازی پمپ می باشد را برای مشتری توضیح می دهند. مشتری می تواند از نمایندگی به صورت اینترنتی و حضوری انواع پمپ های جکوزی را خریداری کند. توجه داشته باشید که هر یک از موارد راه اندازی پمپ ها را باید از کارشناسان نمایندگی بپرسید. اگر نمایندگی پمپ های باکیفیت را همراه با گارانتی تحویل شما دهید می توانید در هر بازه زمانی نی مایل هستید برای تعمیر و تعویض پمپ با قیمت مناسب اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله