تلفن : 73612-021

فیلتر شنی IML FV 

شما برای فیلتراسیون آب درون استخرها و جکوزی های عمومی و خانگی می توانید فیلتر شنی IML FV را مورد استفاده قرار دهید. حجم آبدهی این فیلتر سی متر مکعب بر ساعت می باشد. بدنه فیلترهای شنی استخر با استفاده از فایبرگلاس فشرده تولید می گردد. همچنین پوشش رزین پلی استر برای تولید بدنه فیلترها به کار می گیرند.

پوشش رزین و فایبرگلاس در برابر تغییرات آب و هوایی و رطوبت مقاومت زیادی دارد. شیر بک واش فیلتر های استخر در دیواره کناری نصب می‌گردد. در واقع نسبت به دیگر مدل ‌های فیلترهای شنی باید بدانید که این فیلتر ظرفیت بالاتری را به خود اختصاص می دهد.

فیلترهای استخر شنی دسته بندی های متفاوتی دارند که هر یک از آنها برای استخر های گوناگون مورد استفاده قرار می‌ گیرند. برای استفاده در استخرهای سرپوشیده و سرباز می توانید این فیلترها را مورد استفاده قرار دهید. حجم هر یک از آنها برای آب بندی در استخر های روباز و سرباز با یکدیگر فرق می‌ کند.

۱۵۰ متر مکعب در استخرهای سرپوشیده  از آنهای حجم آبدهی دریافت می‌ شود. همچنین در استخر روباز حجم آبدهی آنها تا ۱۲۰ متر مکعب خواهد بود. سایز اتصالاتی که در این فیلتر شنی استخر مورد استفاده قرار می‌ گیرند 2 اینچ است.

فیلتر شنی IML FV

فیلترشنی IML FV  اسپانیایی با بهترین کیفیت

به طور کلی باید به خوبی بدانید که فیلترهای استخر شنی به عنوان بهترین برند اسپانیایی شناخته می شوند که در ۵۰ کشور مهم جهان به فروش می رسند. محصولات این شرکت متفاوت می باشد. فیلتر تصفیه استخر، اسکیمر، گرمکن آب استخر، کف شور، نازل استخر و … به عنوان مهمترین محصولات این برند اسپانیایی است.

این برند اسپانیایی از بهترین متریال ها برای تولید فیلتر های شنی استخر استفاده می کند. بر همین اساس شما به راحتی می ‌توانید از این فیلتر مدت زمان زیادی استفاده کنید .خرید و فروش انواع فیلتر های اسپانیایی توسط نمایندگی انجام خواهد شد. نمایندگی تمامی محصولات این برند اسپانیایی را به مشتریان ارائه می دهد.

مشخصات و ویژگی های فیلتر شنی IML 

برای خرید فیلتر شنی IML FV باید به خوبی در مورد ویژگی های آن و مشخصات فنی که دارد اطلاعات کافی کسب نمایید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که از این فیلتر دریافت می‌ شود این است که سایز اتصالات آن دو اینچ می باشد. حجم آبدهی آن ۲۱ متر مکعب بر ساعت و بالاتر خواهد بود. شیرهای شش حالته روی این فیلتر نصب شده است.

شیر مخزن برای بررسی کردن فشار درون مخزن برای این فیلتر در نظر گرفته اند. درپوش بزرگ جهت تخلیه آب روی این فیلتر وجود دارد. برای انواع استخرهای سرپوشیده و استخرهای روباز می توانید از این فیلتر استفاده کنید.

به طور کلی باید به خوبی بدانید که قابلیت استفاده از این فیلترهای استخر شنی جهت تصفیه کردن آب استخر سرپوشیده و سرباز به عنوان مهمترین ویژگی آن شناخته می شود. شیرهای چند مرحله ای روی بدنه فایبرگلاس این نمونه فیلتر به کار گرفته شده است.

شیرهای شش مرحله ای در برابر زنگ زدگی و رطوبت مقاومت زیادی دارند. به همین دلیل شما مدت زمان زیادی می توانید از آنها استفاده کنید.

انواع سایز های فیلتر شنی IML شیر از بغل
انواع سایز های فیلتر شنی IML شیر از بغل

نحوه نصب فیلترشنی IML FV

برای خرید انواع فیلتر شنی IML FV باید در مورد راهنمای کلی استفاده از آنها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. هر یک از فیلترهای متفاوت برند مورد نظر با استفاده از بهترین متریال ها تولید می شوند. به همین دلیل اگر نصب آنها را به صورت اصولی انجام دهید طول عمر زیادی از آنها دریافت خواهید کرد.

دو شیر که به صورت شش مرحله ای هستند و توانایی بهبود کارایی فیلتر را تامین می نمایند روی فیلترهای استخر شنی نصب شده اند. همچنین جهت تصفیه آب استخر فیلترهایی که طبق استانداردهای بین المللی تولید می شوند را روی شیر های شش مرحله ای نصب کرده ‌اند. شستشوی فیلتر با استفاده از ابزار آلات مشخصی انجام می شود.

تخلیه آب کثیف درون فیلتر بعد از بک واش می باشد. تخلیه کامل آب استخر بدون اینکه فیلتر مورد استفاده قرار بگیرد در این فیلتر انجام خواهد شد. به طور کلی نحوه نصب اصولی فیلتر را باید به افرادی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید. اگر شما از وضعیت پمپ و شیر اطلاع ندارید بهتر است که از نصب این فیلتر به صورت جدی خودداری کنید. چرا که بعد از مدتی آسیب زیادی به فیلتر وارد خواهید کرد.

مزیت های فیلتر IML FV

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید فیلتر شنی IML FV باید به آن دقت داشته باشید این است که مزیت های فیلتر را بررسی کنید. برخی از مهم‌ ترین مزیت هایی که مربوط به این فیلتر استخر می باشد عبارت است از :

فیلتر شنی اسپانیایی IML
فیلتر شنی اسپانیایی IML
  1. راندمان بالای فیلتر

یکی از مهم ‌ترین مزیت‌ های فیلترهای استخر شنی اسپانیایی این است که راندمان بالایی دارند. راندمان بالای آنها برای تصفیه فاضلاب به عنوان یکی از مهم ‌ترین مزیت ‌های آن شناخته می شود. بسیاری از افرادی که می خواهند بهبود تصفیه آب و فاضلاب را تضمین کنند از فیلترهای شنی اسپانیایی استفاده می نمایند. این فیلتر ها دارای کاربرد مناسبی هستند و توانایی زیادی برای تصفیه آب دارند.

  1. تولید مدل های متنوع فیلتر

یکی دیگر از مزیت های فیلترهای استخر شنی اسپانیایی این است که مدل ‌های متفاوتی دارد. در واقع شما می توانید دسته بندی های متفاوتی از فیلترهای شنی این برند را معرفی کنید که هر یک از آنها برای استخر های متفاوت مناسب هستند. هر یک از دسته بندی های فیلتر ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. بر همین اساس شما می توانید مدل های گوناگون فیلترها را طبق حجم آبدهی استخر خود مورد استفاده قرار دهید.

  1. نصب و بهره برداری آسان

قابلیت نصب و بهره ‌برداری آسان از فیلترهای استخر شنی اسپانیایی به عنوان یکی دیگر از مزیت های فیلتر ها شناخته می شود. شما می توانید به راحتی این فیلترها را در هر یک از مکان هایی که مایل هستید نصب کنید. نصب انواع فیلترها طبق اصول و استانداردهای مشخص شده انجام می شود. شما باید بدانید که نصب این فیلترها زمان زیادی را به خود اختصاص نمی دهد. نصب آسان آنها موجب شده که افراد به راحتی بتوانند آنها را در بخش های متفاوت استخر نصب کنند. در مراحل متفاوت تصفیه فاضلاب می توانید از این فیلتر استفاده نمایید.

  1. مجهز به شیر هواگیری و فشارسنج

یکی دیگر از مزیت های فیلترهای استخر شنی اسپانیایی این است که به شیر هواگیری و فشارسنج مجهز هستند. این دو ویژگی موجب شده که به راحتی بتوانید با استفاده از فیلتر شرایط تصفیه آب استخر را بررسی کنید. توجه داشته باشید که شیر هواگیری و فشار سنج درون فیلتر باید کیفیت مناسبی داشته باشد. در صورتی که آنها به خوبی عملکرد خود را انجام ندهند تصفیه آب به درستی انجام نمی شود.

  1. مقاومت فیلتر در برابر مواد خورنده

یکی دیگر از مزیت های فیلترهای استخر شنی اسپانیایی این است که در برابر مواد خورنده شیمیایی مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهند. ضد رطوبت و همچنین ضد زنگ می باشند. این مسئله موجب شده که شما بتوانید مدت زمان زیادی از فیلتر شنی در استخر روباز و پوشیده استفاده کنید. توجه داشته باشید که کیفیت بالای انواع فیلترهای شنی به اصل بودن آنها بستگی دارد. در صورتی که مدل های تقلبی این فیلترها را خریداری کنید نمی‌ توانید مقاومت زیادی از آنها دریافت نمایید. تنها نمونه های اصل و باکیفیت فیلترهای شنی در برابر مواد خورنده شیمیایی مقاوم هستند.

 

قیمت فیلترهای IML FV

یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید فیلتر شنی IML FV به آن توجه می‌ کنند قیمت می باشد. هزینه خریداری فیلترهای شنی خارجی نسبت به مدل ‌های ایرانی بالاتر خواهد بود. به طور کلی باید به خوبی بدانید که این فیلتر شنی به عنوان یکی از فیلترهای وارداتی شناخته می شود.

بر همین اساس قیمت آن نسبت به دیگر مدل ها بالاتر خواهد بود. به دلیل تغییراتی که مربوط به نوسانات ارزی می باشند باید هزینه خرید این فیلتر را به صورت روزانه بررسی کنید. برخی از فیلتر هایی که خارجی هستند و کیفیت عالی دارند با قیمت بیشتری به فروش می رسند. برای دریافت لیست قیمت های بروز می‌توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

خرید فیلتر شنی IML از نمایندگی

برای خرید فیلتر شنی IML FV بهتر است که گارانتی و ضمانت نامه آن را دریافت نمایید. جهت دریافت گارانتی و ضمانت نامه تنها باید به نمایندگی مراجعه کنید. نمایندگی که فروش فیلترهای شنی را بر عهده دارد انواع فیلترها را بر اساس حجم آبدهی به شما معرفی خواهد کرد. بر همین اساس شما به راحتی می توانید طبق نوع کاربردی که فیلتر ها دارند یکی از آنها را خریداری کنید. برای خرید اینترنتی فیلترهای شنی استخر در وب سایت نمایندگی شرایط لازم فراهم شده است.

بنابراین هر یک از مشتریان می توانند مدل های متفاوت فیلترهای شنی استخر را در وب سایت نمایندگی مشاهده کنند .سپس بهترین مدل فیلتر شنی IML FV را خریداری نمایند. مدل های گوناگون هر یک از فیلترهای شنی در صفحات جداگانه معرفی شده است. شما با دریافت گارانتی و ضمانت نامه فیلتر شنی می ‌توانید در صورت خرابی و فرسودگی قطعات فیلتر آنها را با قیمت مناسب تعمیر و تعویض کنید. دقت داشته باشید که قطعات اصل فیلتر را باید خریداری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله