تلفن : 73612-021

پمپ سانتريفيوژ آکوا استرانگ ESM

یکی از انواع پمپ هایی که برای انتقال آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد پمپ سانتريفيوژ آکوا استرانگ ESM می باشد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این پمپ سانتریفیوژ دارد این است که ساخت کشور ایتالیا می باشد. در واقع شما تمامی احتیاجات تان که مربوط به سیستم پمپاژ آب می باشد را از این پمپ دریافت خواهید کرد. حداکثر دمای کاری که در این پمپ وجود دارد حدود ۶۰ درجه سانتیگراد می باشد. شما برای مصارف مربوط به تامین آب گرم بهداشتی می توانید از این پمپ استفاده کنید. کلاس حفاظتی استاندارد برای این پمپ نظر گرفته می ‌شود. به همین دلیل پمپ می ‌تواند در برابر نفوذ آب به درون قطعات، مقاومت زیادی از خود نشان دهد.

بدنه پمپ جتی سانتریفیوژ استرانگ از چدن می باشد. به همین دلیل ضد زنگ است و در برابر خوردگی مقاومت زیادی دارد. موتور پمپ دارای محافظ حرارتی داخلی است. این ویژگی موجب شده است که طول عمر پمپ افزایش پیدا کند .شما می توانید دهانه خروجی و ورودی پمپ را از نظر استانداردهایی که دارد مورد بررسی قرار دهید و سپس آن را خریداری کنید. اندازه ابعاد دهانه خروجی و ورودی این پمپ نسبت به دیگر پمپ ها متفاوت است. برخی از پمپ های سانتریفیوژ با ابعاد یک اینچ تولید می‌ شوند. اما ابعاد این پمپ از نظر دهانه ورودی و خروجی ۲ اینچ می باشد.

ویژگی پمپ سانتريفيوژ ESM

برای خرید پمپ سانتريفيوژ آکوا استرانگ ESM باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات آن اطلاعات کافی کسب نمایید. در این صورت می توانید بهترین و با کیفیت ترین مدل پمپ را خریداری کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این پمپ این است که حجم آبدهی آن حدود ۴۸۰ لیتر در دقیقه می باشد. حداکثر ارتفاع مکش در این پمپ ۸ متر است. توان موتور یک و نیم اسب بخار می باشد. درجه حفاظتی استاندارد را برای این پمپ به کار گرفته اند. قابلیت به کارگیری پمپ برای انواع پکیج های استخری یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های آن به شمار می ‌رود. حداکثر دمای کارکرد این پمپ ۶۰ درجه سانتیگراد است.

عملکرد این پمپ به صورت کم صدا می باشد. جنس بدنه پمپ را از چدن ضد زنگ انتخاب کرده ‌اند. مقاومت عالی پمپ جتی سانتریفیوژ استرانگ در برابر زنگ زدگی به عنوان یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می ‌رود. محافظ حرارتی داخلی درون این پمپ قرار داده اند. به همین دلیل کیفیت و کارایی مناسبی از آن دریافت خواهد شد. گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ را می توانید از فروشگاه دریافت کنید. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های پمپ قیمت مناسب و صرفه آن است.

کارکرد پمپ سانتريفيوژ 

شما برای خرید انواع پمپ سانتریفیوژ استرانگ ایتالیا باید در مورد نحوه کارکرد پمپ اطلاعات کافی به دست بیاورید. هر یک از پمپ ها به صورت اصولی و استاندارد های مشخص شده ای کار می کنند. بر همین اساس باید در مورد تمامی استانداردهای بین ‌المللی که مربوط به کارکرد پمپ می باشد اطلاعات کافی کسب کنید. در این صورت می توانید پمپ ها را در بخش های متفاوت نصب نمایید. نصب هر یک از پمپ های جتی استرانگ را تنها باید به افرادی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید.

نصابانی که پمپ سانتریفیوژ استرانگ ایتالیا را نصب می کنند به خوبی می ‌دانند باید با استفاده از چه تجهیزاتی پمپ ها را ایمن نمایند. همچنین آنها در مورد نحوه آب بندی پمپ ها اطلاعات کافی در اختیار دارند. شما می‌توانید از نصابان درخواست نصب تعداد زیادی از پمپ های استرانگ را داشته باشید. در این صورت با اطمینان خاطر از پمپ ها در شرایط متفاوت استفاده می کنید.

نکاتی در مورد خرید پمپ سانتريفيوژ آکوا استرانگ

برای خرید انواع پمپ سانتریفیوژ باید در مورد برخی از نکات اطلاعات کافی کسب نمایید. به همین دلیل جهت خرید پمپ سانتريفيوژ آکوا استرانگ ESM باید اطلاعاتی که مربوط به این پمپ می باشد را در نظر بگیرید. از جمله نکاتی که جهت خریداری این پمپ اهمیت زیادی دارند عبارت هستند از :

  1. بررسی درجه حفاظتی پمپ

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خریداری پمپ جتی سانتریفیوژ استرانگ باید به آن دقت داشته باشید این است که درجه حفاظتی آن را مورد بررسی قرار دهید. درجه حفاظتی هر یک از پمپ ها با یکدیگر فرق می کند. اگر درجه حفاظتی پمپ ها را بررسی نکنید نمی توانید از آنها در شرایط متفاوت استفاده نمایید. این مسئله که بدانید هر یک از پمپ ها در چه شرایطی استفاده می شوند و چه نیازی دارند بسیار مهم است. بسیاری از افراد به این مسئله توجه نمی کنند و یکی از پمپ هایی که درجه حفاظتی مناسبی ندارند را خریداری می نمایند.

  1. بررسی سایز ورودی و خروجی پمپ

یکی دیگر از نکاتی که جهت خرید پمپ جتی سانتریفیوژ استرانگ اهمیت دارد این است که سایز ورودی و خروجی پمپ را مورد بررسی قرار دهید. برخی از پمپ های سانتریفیوژ با ابعاد یک اینچ تولید می گردند که این نمونه از پمپ ها کاربرد محدودتری دارند. اما این پمپ با سایز ورودی و خروجی ۲ اینچ تولید می‌ شود. به همین دلیل کاربرد بیشتری می توانید از این پمپ دریافت کنید. بعد از اینکه سایز ورودی و خروجی پمپ را مورد بررسی قرار دادید به خوبی کارکرد آن را متوجه خواهید شد.

همچنین متوجه می گردید که پمپ جتی سانتریفیوژ استرانگ باید در کدام یک از بخش های متفاوت جهت انتقال آب آشامیدنی نصب شود. شما در صورتی که سایز ورودی و خروجی پمپ را بدانید می توانید برای انواع پکیج های استخری و … آنها را به کار بگیرید. عملکرد هر یک از پمپ هایی که سایز ورودی و خروجی شان 2 اینچ است مناسب می باشد و کم صدا هستند. این مسئله را باید زمان خریداری پمپ به خوبی بررسی کنید.

 

 

  1. با کیفیت بودن پمپ

یکی دیگر از نکاتی که زمان خرید پمپ جتی سانتریفیوژ استرانگ اهمیت دارد این است که با کیفیت بودن پمپ را از نظر متریال هایی که دارد بررسی کنید. بسیاری از فروشندگان نمونه های تقلبی پمپ ها را به مشتریان ارائه می دهند. این پمپ ‌ها کیفیت و کارایی مناسبی ندارند. بعد از مدتی کارکردشان را از دست می دهند. به همین دلیل شما باید به خوبی اصل بودن پمپ ها را بررسی کنید تا با اطمینان خاطر پمپ ها را خریداری نمایید. این پمپ ساخت کشور ایتالیا است، به همین دلیل از بهترین متریال ها تولید شده است. کشور ایتالیا تولید انواع پمپ های جتی سانتریفیوژ را با استفاده از استانداردهای بین ‌المللی انجام می دهد. بر همین اساس شما با خیال راحت می توانید پمپ ها را برای مکان های متفاوت خریداری کنید.

  1. بررسی مقاومت پمپ در برابر زنگ زدگی

یکی دیگر از نکاتی که جهت خرید پمپ سانتريفيوژ آکوا استرانگ ESM اهمیت دارد این است که مقاومت آن را در برابر زنگ زدگی بررسی کنید. هر یک از پمپ ها مقاومت مشخص شده ای در برابر زنگ زدگی دارند. بر همین اساس شما باید به خوبی مقاومت آنها را طبق استاندارد هایی که برای پمپ ها در نظر گرفته شده است مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که پمپ های با کیفیت و با دوام، طول عمر زیادی از خود نشان می دهند. به همین دلیل شما می توانید آنها را در پروژه های متفاوت انتقال آب به کار بگیرید.

قیمت پمپ سانتريفيوژ آکوا استرانگ سری ESM

امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید پمپ سانتريفيوژ آکوا استرانگ ESM را دارند به قیمت آن توجه می‌ کنند. قیمت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که زمان خریداری پمپ اهمیت خواهد داشت.

در واقع قیمت انواع پمپ های جتی سانتریفیوژ نسبت به بسیاری از پمپ های دیگری که جهت انتقال آب به کار گرفته می ‌شوند بالاتر است. قیمت پمپ های ایتالیایی را باید به صورت روزانه مورد بررسی قرار دهید. از آنجایی که فناوری های خاص و مونتاژ قطعات طبق اصول خاصی برای تولید این پمپ به کار گرفته می شوند باید بدانید که قیمت آن چندان پایین نیست.

قیمت تمامی پمپ های وارداتی نسبت به مدل های داخلی بالاتر می باشد. هزینه خرید این پمپ بر اساس بالا رفتن نوسانات ارزی تغییر پیدا خواهد کرد. به همین دلیل شما باید تمامی نکاتی که روی نوسانات ارزی تاثیر می گذارند را بررسی کنید و سپس قیمت این پمپ را در نظر بگیرید.

//////////////////

خرید پمپ های سانتريفيوژ آکوا استرانگ از نمایندگی

اگر می خواهید پمپ سانتريفيوژ آکوا استرانگ ESM را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی خریداری کنید تنها باید به نمایندگی مراجعه نمایید. نمایندگی فروش پمپ، تمامی نکاتی که در مورد نحوه کاربرد و ساختار پمپ می‌باشد را برای مشتری توضیح می‌دهد. کارشناسانی که در نمایندگی حضور دارند انواع پمپ های ایتالیایی استرانگ را به مشتریان ارائه می‌دهند.

بر همین اساس مشتری می تواند با اطمینان و آگاهی بیشتری یکی از مدل های متفاوت پمپ جتی سانتریفیوژ استرانگ را خریداری کند. توجه داشته باشید که در صورت خرید پمپ از نمایندگی هزینه به صرفه تر و معقول تری را پرداخت خواهید کرد. همچنین با دریافت گارانتی از نمایندگی در صورتی که پمپ ها بعد از مدتی خراب شوند می‌توانید با هزینه ارزان تری آنها را تعمیر کنید. تعویض قطعات پمپ در نمایندگی با قیمت مناسب انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله