تلفن : 73612-021

فیلتر شنی IML FEC

یکی از انواع فیلترهای شنی که برای تصفیه آب استخر و جکوزی متوسط و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد فیلتر شنی IML FEC می باشد. امروزه بسیاری از افراد از استخرها و جکوزی های خانگی استفاده می کنند. آنها باید برای مراقبت از آب جکوزی و استخر بهترین فیلتر های شنی را مورد استفاده قرار دهند. این فیلتر شنی به عنوان یکی از محصولات با کیفیت اسپانیا به شمار می ‌رود. شما برای تصفیه و همچنین از بین بردن کدورت آب جکوزی و استخر خانگی می توانید از این فیلتر استفاده کنید. فیلترهای شنی در دسته بندی های متفاوتی تولید می شوند. هر یک از مدل ها کارکرده ویژه‌ ای دارند. به همین دلیل باید به خوبی در مورد کاربرد و عملکرد انواع فیلترهای شنی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. سپس می توانید بهترین فیلتر شنی را خریداری کنید.

طراحی فیلترهای شنی IML FEC

فیلترهای شنی اسپانیایی دارای طراحی پیشرفته ای هستند و پلی اتیلن فشرده برای تولید آنها به کار گرفته خواهد شد. مدل‌ های گوناگونی از فیلترهای استخری اسپانیایی تولید می شود که هر یک از آنها حالت های گوناگونی دارند. به طور کلی فیلترهای شنی مربوط به تصفیه آب استخر به صورت شش حالته در دسترس می باشند.

بدون اینکه شما درون فیلتر را جدا کنید فضای درونی آن را می توانید جایگزین نمایید. فیلترهای شنی استخر دارای مانومتر می باشند. مانومتر کمک می ‌کند تا از وضعیت فیلتر و همچنین شیر هواگیری اطلاع پیدا کنید. نازل هوا گیری هر یک از فیلترهای شنی استخر درون فیلتر قرار می گیرد.
هواگیری فیلتر باید به طور اتوماتیک انجام شود. میزان آب دهی در انواع فیلترهای شنی اسپانیایی هشت متر مکعب در ساعت است.

به همین دلیل برای فیلتراسیون و همچنین تصفیه کردن آب استخر های متوسط و کوچک می توانید از آن استفاده کنید. به دلیل بدنه مقاوم و جنس عالی که از این فیلتر دریافت می شود شما می توانید آن را در تغییرات جوی و رطوبت بالا مورد استفاده قرار دهید. این فیلتر به دلیل کیفیت بالایی که دارد در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت زیادی از خود نشان می دهد. شیرهای ۶ حالت روی این فیلتر نصب می‌ شوند.

عملکردهای متفاوتی را برای فیلتر شنی IML FEC می توانید تنظیم کنید. هر یک از این عملکردها نقش مهمی روی طول عمر فیلتر ایفا می کنند. فیلتر های استخری اسپانیایی برای استخر سرپوشیده مناسب هستند. همچنین شما می توانید برای استخر های روباز که خانگی هستند این فیلترها را به کار بگیرید. هر یک از مدل های متفاوت فیلترهای شنی حداکثر حجم آبدهی شان با یکدیگر فرق می‌ کند.

مزیت فیلترهای شنی IML FEC

یکی از مهمترین نکاتی که جهت خرید فیلتر شنی IML FEC باید به آن دقت داشته باشیم این است که مزیت های فیلتر را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی باید به خوبی بدانید که این فیلتر شنی با مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شود. قابل استفاده برای انواع استخرهای متوسط و کوچک را دارد. برای تصفیه آب استخر سرپوشیده که حداکثر حجم آبدهی آن ۴۵ متر مکعب است می ‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. شیر شش حالته روی این فیلتر نصب شده است که سازگاری مناسبی با اتصالات upvc دارد. جنس بدنه این فیلتر از پلی اتیلن می باشد که چگالی بالای آن در برابر رطوبت موجب شده مقاومت زیادی از آن دریافت گردد.
این فیلتر استخر شنی اسپانیایی در برابر نور خورشید مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. همچنین فیلتر دارای محفظه آب است که جنس آن از شیشه می باشد. به همین دلیل شما به راحتی می توانید کدورت آب را زمان بکواش مشاهده نمایید. گیج فشار و همچنین شیر هواگیری جهت تخلیه کردن هوای درون فیلتر، در این وسیله قرار گرفته است. درپوش بزرگ تخلیه فیلتر کمک می ‌کند که تخلیه فیلتر و تعمیرات آن در فصول سرد به راحتی انجام شود. طراحی مناسب نازل موجب ریخته شدن یکنواخت آب روی بستر سیلیس می گردد.
این مورد به عنوان یکی از مزیت های فیلتر استخر شنی اسپانیایی شناخته می‌ شود. نصب و کاربری آسان این فیلتر نسبت به فیلترهای فلزی یکی دیگر از مزیت های آن است. این فیلتر گارانتی و خدمات پس از فروش دارد و به عنوان محصول اورجینال اسپانیا شناخته می‌ شود.

نحوه کارکرد فیلتر شنی IML

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید فیلتر شنی IML FEC باید به آن دقت داشته باشید این است که عملکرد فیلتر را بررسی کنید. فیلتر شنی استخری دانه های متفاوتی را برای تصفیه آب مورد استفاده قرار می دهد. نحوه عملکرد فیلترهای استخری اسپانیایی جهت فرایند تصفیه آب به این صورت می باشد که ابتدا آب آلوده را جمع‌ آوری می ‌کند. سپس از بالای فیلتر و همچنین در لایه های متفاوت آلودگی ها را روی لایه های بستر شن جذب خواهد کرد. در انتها، فیلتر تصفیه شده وارد استخر می گردد. حذف کردن آلاینده های آب استخر به وسیله فیلتر شنی طبق استانداردهای مشخص شده انجام می شود.

فیلترهای شنی خارجی

تمامی ذرات درشت جامد و همچنین معلق موجود آب درون فیلتر استخر شنی اسپانیایی قرار می ‌گیرند. از آنجایی که چربی ها، مواد ژلاتینی و لخته ها به دانه شن فیلتر می چسبند برای افزایش طول عمر فیلتر از سولفات آلومینیوم استفاده خواهد شد. در این صورت آلودگی‌های موجود آب به صورت لخته در می آیند تا به راحتی حذف گردند. پس از مدتی کارکرد فیلترهای استخر اسپانیایی در بستر شن موجب کاهش راندمان فیلتر می شود. برای تمیز کردن فیلتر های شنی باید از عملیات شستشوی معکوس استفاده کنیم. عملیات بکواش به وسیله شیری که روی فیلتر نصب می گردد انجام خواهد شد. بعد از چندین بار شستشوی فیلتر شما حدود ۱۰ سال می توانید از آن استفاده کنید.
شن های درون فیلترهای شنی اسپانیایی، کارایی خود را بعد از ده سال از دست می دهند و برای جذب کردن آلاینده های آب استخر کارایی مناسبی ندارند. به همین دلیل نیاز است که بستر شن درون فیلتر تعویض شود. برای تعویض کردن بستر شن باید از افرادی که تخصص بیشتری دارند کمک بگیرید.

انواع شیرهای فیلتر شنی

حالات متفاوت شیر های چند حالته فیلتر شنی IML FEC اسپانیایی را باید به خوبی بشناسید و سپس از آنها استفاده کنید. شیرهای چند حالته این فیلتر برای تغییر دادن وضعیت های متفاوت فیلتر می باشند. یکی از شیر ها مربوط به فیلتر است که در این حالت آب تصفیه شده درون استخر قرار می ‌گیرد. حالت بک واش که مربوط به شستشوی معکوس می باشد جهت شستشو دادن فیلتر در فواصل فاصله زمانی مشخص شده مورد استفاده قرار می گیرد. حالت تخلیه آب کثیف بعد از انجام دادن عملیات بکواش باید استفاده شود. تخلیه کردن آب استخر به صورت کامل بدون اینکه از فیلتر استفاده شود یکی از حالت های مهم این فیلتر می باشد.
همچنین چرخش آب زمان خاموش بودن فیلتر به عنوان یکی از مهم‌ ترین حالت های فیلتر استخر شنی اسپانیایی معرفی می گردد. خارج کردن فیلتر از سیستم را به عنوان یکی دیگر از حالت های شیر این فیلتر می شناسند. حتما قبل از تغییر دادن وضعیت شیرهای فیلتر باید به کاربرد و عملکرد هر یک از حالت هایی که معرفی کردیم دقت داشته باشید. ابتدا فیلتر استخر را باید خاموش نمایید و سپس با استفاده از اهرم شیر فیلتر را بچرخانید. در صورتی که این مورد را رعایت نکنید شیر فیلتر دچار آسیب می گردد و گارانتی آن از بین خواهد رفت.

نکاتی در مورد نگهداری از فیلتر شنی

نکات مهمی در مورد نگهداری از فیلتر شنی IML FEC وجود دارد که اگر به خوبی آنها را رعایت کنید می‌توانید طول عمر زیادی را از فیلترها دریافت نمایید. برای تمیز کردن سطح بیرونی فیلتر و همچنین فیلتر استخر نیاز است از مواد شوینده ملایم استفاده نمایید. برای این کار به هیچ وقت از انواع حلال هایی که قوی هستند استفاده نکنید.

در صورتی که قطعات درونی فیلتر به تعمیر نیاز دارند باید ابتدا سیلیس درون فیلتر را خالی کنید. برای تخلیه کردن سیلیس ابتدا شیر تخلیه را باز نمایید و سپس با فشار آب شیلنگ درون فیلتر را شستشو دهید. فیلتر شنی استخر دارای یک مخزن تحت فشار است. به همین دلیل زمان کار کردن با آن باید دقت داشته باشید که به هیچ عنوان بی‌دلیل شیر فشار را باز نکنید. برای راه اندازی فیلتر ابتدا شیر تخلیه را باز کنید و سپس از آن فاصله بگیرید. صافی درون فیلتر استخر با باید هر دو هفته بررسی شود.

قیمت فیلترهای IML

برای خرید فیلتر شنی IML FEC یکی از مهمترین نکاتی که افراد به آن توجه می ‌کنند قیمت است. هزینه ‌ای که شما باید برای خریداری این فیلتر اسپانیایی پرداخت کنید به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت این فیلتر می باشد نوسانات ارزی است. به دلیل بالاتر رفتن قیمت ارز هزینه خرید کالاهای وارداتی افزایش پیدا می‌ کند. شما باید به صورت روزانه هزینه خرید این فیلتر را در وب سایت نمایندگی مورد بررسی قرار دهید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که تمامی محصولات اسپانیایی نسبت به دیگر محصولات گران تر هستند. نمایندگی فروش فیلترهای اسپانیایی، گارانتی محصول را هم تحویل مشتری می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله