Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
تلفن : 73612-021

جارو استخری زودیاک RA6700iq

یکی از دستاوردهای حاصل از پیشرفت تکنولوژی ساخت جارو استخری زودیاک RA6700iq برای تمیز کردن استخر است. ساخت جارو رباتیک بیشتر با هدف سرعت بخشیدن به انجام فرایند تمیز کردن استخر همراه با صرفه جویی در مصرف آب انجام گرفت.

جارو استخری زودیاک RA6700iq یک ربات هوشمند است که به وسبله موبال میتوانید استخر خود را نظافت نمایید.
جارو استخری زودیاک RA6700iq یک ربات هوشمند است که به وسبله موبال میتوانید استخر خود را نظافت نمایید.

چراکه تمیز کردن درست و اصولی استخر توسط نیروی انسانی و با استفاده از جاروهای دستی ممکن است ساعت‌ها زمان برده و حتی برخی از قسمت‌های استخر نیز به طور کامل تمیز نشود.

آلودگی باقی مانده در آب استخر به خصوص آلودگی‌های ریز رفته رفته باعث رشد جلبک در کف و دیواره‌های استخر می‌شود. همین اتفاق و جمع شدن جلبک‌ها علاوه بر به خطر انداختن سلامت شناگران، باعث آسیب جدی به تجهیزات استخر شما شده و در بعضی مواقع برای تمیز کردن و یا تعمیرات نیاز به تخلیه کامل آب استخر است؛ که سبب هدر رفت آب بسیاری می‌شود.

یکی از برندهایی که در زمینه ساخت جارو رباتیک هوشمند استخری پیش قدم شد، برند فرانسوی زودیاک بود.

برند زودیاک با 120 سال سابقه در زمینه تجهیزات استخری نیز اقدام به تولید جاروهای رباتیک هوشمند با برنامه‌های متفاوت نمود.که در این محتوا قصد داریم به معرفی جارو رباتیک zodiac-RA6700IQ  بپردازیم.

مشخصات جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ :

این مدل جارو رباتیک زودیاک نسبت به مدل‌های قبلی این برند بزرگتر است و قدرت مکش بیشتری دارد. جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای 3 موتور قدرتمند فرانسوی و ظرفیت فیلتر آن حدود 5 لیتر ‌ است.

همانند دیگر مدل‌ها در این مدل نیز از سیستم مکش سیکلونیک استفاده شده است. در این مدل سیستم مکش با ایجاد جریانی شبیه گردباد تمامی زباله‌ها و ذرات گرد و غبار همواره در حال گردش هستند.

به این طریق دیگر مشکل انسداد دریچه فیلتر اتفاق نخواهد افتاد و جارو رباتیک می‌تواند از تمام ظرفیت فیلتر خود استفاده کند.

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای سنسورهای قدرتمندی برای تشخصی میزان آلودگی، ابعاد و شکل استخر می‌باشد.

بلافاصله بعد از قرارگیری این جارو رباتیک در استخر ابتدا سنسورها ابعاد و شکل استخر را شناسایی کرده و فرایند تمیز کردن را شروع می‎کند.

فیلتر 5 لیتری  جارو استخری زودیاک RA6700iq به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت بتوانید استخر را جارو نمایید.
فیلتر 5 لیتری جارو استخری زودیاک RA6700iq به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت بتوانید استخر را جارو نمایید.

بنابراین جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ مناسب تمامی استخرها چه استخر بتنی، استخر فایبرگلاس، وینیل و … و تمامی اشکال استخر( دایره، مستطیل، طرح‌های خاص و …) می‌باشد.

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ کاملا مجزا از سیستم فیلتراسیون استخر عمل می‌کند که همین باعث افزایش طول عمر تجهیزات استخر می‌شود.

چرا که در مدل‌های دستی و نیمه اتوماتیک جارو به اسکیمر متصل می‌شود و آلودگی‌ها ممکن است وارد جریان فیلتر شده و به سیستم فیلتراسیون آسیب وارد کند.

همچنین از آنجایی که فرایند تمیز کردن استخر با جارو دستی کاری زمان‌بر و پر زحمت است عده‌ای کوتاهی کرده و به موقع استخر را تمیز نمی‌کنند، که باعث رشد جلبک و آلودگی بیشتر آب استخر می‌شود.

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ تمام اتوماتیک و دارای قابلیت اتصال به تلفن هوشمند است.

از همین رو دیگر نیازی به حضور شما برای تمیز کردن استخر نیست.به راحتی با قراردادن جارو در استخر می‌توانید فرمان آغاز به کار را حتی از راه دور به جارو رباتیک خود صادر کنید.

این فرمان از طریق اپلیکیشنی که بر روی گوشی شما نصب می‌شود صادر می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که برنامه شست و شوی مورد نظر خود را انتخاب و بر روند کار جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ نظارت کامل داشته باشید. اتمام کار دستگاه نیز از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود.

برای خروج جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ از استخر کافی است از طریق همان اپلیکشن گزینه تخلیه آب اضافی دستگاه را انتخاب کنید. به این طریف تمامی آب جمع شده در جارو با فشار خارج می‌شود. با سبک شدن جارو، این دستگاه به کناره‌ی دیوار استخر آمده و شما می‌توانید به راحتی آن را از استخر خارج نمایید.

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای 4 برنامه شست و شوی استخر می‌باشد که شما بر اساس نیاز استخرتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

برنامه Quick: که در سریع ترین زمان ممکن فقط کف استخر شما را تمیز می‌کند.

برنامه Smart: از طریق سنسورهای هوشمند روی دستگاه تمامی فضای استخر شناسایی و کلیه قسمت ها اعم از: کف، دیواره و خط آب را به طور کامل تمیز می‌کند.

برنامه  Ultra: در زمان کمتری کلیه قسمت‌های استخر (کف، دیوارها و خط آب) را جارو می‌کند.

برنامه Water Line Only : صرفا خط آب را تمیز می‌کند.

مکس سایکولونیک جارو استخری زودیاک RA6700iq برای عدم ته نشین شدن ذرات در داخل فیلتر و جلوگیری از کاهش راندمان کاری جارو استخر است.
مکس سایکولونیک جارو استخری زودیاک RA6700iq برای عدم ته نشین شدن ذرات در داخل فیلتر و جلوگیری از کاهش راندمان کاری جارو استخر است.

 

بررسی فنی جارو رباتیک زودیاک مدل: RA6700IQ

  • دارای 4 برنامه شست و شو Smart, Quick, Ultra, Water Line Only
  • مناسب‌ برای‌ استخرهای‌ تا سایز 7×15 متر
  • مساحت سطح پوشش: 105 متر مربع
  • فیلتر دو سطح‌: 60/150 μ (میکرو)
  • ظرفیت‌ فیلتر: 5 لیتر
  • دمای‌ آب توصیه‌ شده: ١٥ – ٣٥ درجه‌ سانتی‌ گراد
  • PH آب استخر : بین‌ 6.8-7.6
  • کلر: > ٣ میلی‌ گرم در لیتر
  • طول کابل‌: 21 متر
  • دارای‌ قابلیت کنترل از طریق گوشی هوشمند
  • محل‌ قرارگیری‌ برس ها: در پروانه‌ های‌ جلوی‌ جارو
  • دارای‌ 4 چرخ دنده برای‌ حرکت‌
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن دیواره استخر
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن کف‌
  • دارای‌ قابلیت‌ تمیز کردن خط‌ آب
  • حداکثر ورودی برق: 150 وات
  • وزن: 10 کیلوگرم
  • ابعاد: 27×٤8×43 سانتی‌ متر
  • دارای‌ گارانتی:‌ ٢ ساله‌

مزایای جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ:

1-استفاده آسان:

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ جزو سری Alpha iQ از سری جاروهای برند زودیاک می‌باشد که دارای سیستم lift  است. این سیستم به شما امکان خروج آسان دستگاه از استخر را می‌دهد.

2- درپوش شیشه ای:

داشتن درپوش شفاف تعبیه شده در بالای جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ به شما امکان بررسی فیلتر را می‌دهد. تا در زمان پر شدن فیلتر آن را تخلیه کنید.

3- سیستم مکش سیکلونیک

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای تکنولوژی مکش سیکلونیک است و همانظور که توضیح داده شده اینن تکنولوژی از مسدود شدن کیسه فیلتر جلوگیری می‌کند و می‌ تواند از تمام ظرفیت خود (5 لیتر) به طور کامل استفاده کند.

فیلتر نصب شده در جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای توری ریز دولایه می‌ باشد که حتی ریزترین آلودگی ها را نیز در خود نگه می‌دارد.

4- سازگاری بالا

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ مناسب تمامی استخرها در انواع اشکال می‌باشد. سنسور تعبیه شده در این جارو رباتیک به جارو امکان شناسایی ابعاد و شکل استخر را می‎دهد به این طریق جارو رباتیک تمامی فضای استخر را به طور کامل تمیز می‌کند.

5-قابلیت بالا:

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ قابلیت تمیز کردن کف، دیواره‌های استخر و خط آب را دارد.

6- موتور قدرتمند:

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای 3 موتور قدرتمند فرانسوی است.

7- قابلیت اتصال به گوشی هوشمند:

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ قابلیت اتصال به گوشی از طریق شبکه WIFI را دارد. کافی است شما اپلیکیشن iAquaLink را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. از طریق این اپلیکیشن شما می‌توانید برنامه ریزی 7 روزه جارو رباتیک را فعال، دستگاه را روشن و خاموش و بر عملکرد آن نظارت کنید. علاوه بر این دمای آب استخر نیز بر روی گوشی شما نمایش داده می‌شود.

8- خروج آسان:

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ به کمک واترجت تعبیه شده در خود آب اضافی را خارج و به کناره استخر می‌آید و شما به آسانی می‎توانید آن را از استخر خارج کنید.

9- صرفه جویی در مصرف آب:

استفاده از جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ باعث می‌شود در مصرف آب و انرژی صرفه جویی شود.

معایب جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ :

قیمت جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ:

قیمت این جارو رباتیک به دلیل برخورداری از سیستم هوشمند و قابلیت کار را گوشی همراه و همچنین دارا بودن 3 موتور و فیلتر با ظرفیت 5 لیتر به نسبت سایر جاروهای رباتیک بالاتر می‌باشد.

محدودیت اندازه:

جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ به دلیل دارا بودن کابل 21 متری برای استخرهای 15×7 متر مناسب می‌باشد و برای استخرهای بسیار بزرگ مناسب نیست.

بررسی کلی جارو رباتیک‌ استخر زودیاك ZODIAC مدل  RA6700IQ :

Zodiac- RA6700IQ
ساخت فرانسه
تعداد موتور 3
کابل 21 متر
ظرفیت فیلتر 5 لیتر
مناسب برای استخر 15×7 متر
وزن 10 کیلوگرم
ابعاد 27×٤8×43 سانتی‌ متر
قابلیت‌ تمیز کردن دیواره و خط‌ آب دارد
قابلیت کنترل با گوشی دارد
نوع مکش سیلکونیک
فیلتر دو سطح‌ 60/150 μ (میکرو)
4 برنامه شست و شو Quick  (تمیزکاری سریع، فقط کف استخر)

Smart  (شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)

Ultra  (تمیزکاری فشرده، شامل کف، دیواره‌ها و خط آب)

Water Line Only (فقط خط آب)

 

سخن پایانی:

دارا بودن 4 برنامه شست و شوی مجزا جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ را به یک جاروی محبوب در بین متقاضیان جارو رباتیک استخری بدل کرده است.

اما نکته ای که باید هنگام خرید در نظر بگیرید ابعاد استخرتان است . اگر استخر شما بسیار کوچک یا خیلی بزرگ است پیشنهاد می‌کنیم مشخصات سایر مدل‌های جارو رباتیک برند zodiac را مطالعه نموده و با هنگام خرید با کارشناس مربوطه مشورت نمایید.

علاوه بر این مهم است بدانید که جارو رباتیک زودیاک مدل RA6700IQ دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش است. لذا توصیه می‌شود که این جارو رباتیک را از نمایندگی‌های مجاز در ایران خریداری نموده و حتما از کارشناسان در خصوص گارانتی و شرایط آن راهنمایی دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله