تلفن : 73612-021

کلر زن نمکی BSpool

امروزه افراد برای کنترل میزان کلر موجود در آب استخر، حساسیت بسیاری دارند. لذا از دستگاه‌ های مختلف کلر زن استفاده می‌ کنند. زیرا با استفاده از این دستگاه ها می توانند میزان کلر موجود در آب استخر را کنترل کنند. کلر زن نمکی BSpool یکی از برترین و پیشرفته ترین دستگاه های کلر زن می باشد. افراد با استفاده از این دستگاه کلر زن می‌ توانند از رشد باکتری و میکروب ها در استخر خود جلوگیری کنند. همچنین میزان کلر موجود در آب را متعادل نگه دارند. پس این دستگاه به دلیل پیشرفته بودن، از قابلیت های بسیاری برخوردار است.

این دستگاه به گونه ای عمل می کند که با استفاده از محلول های متفاوت، می تواند میزان کلر موجود در آب استخر را کنترل کند. به عبارت دیگر تغذیه دستگاه کلر زن نمکی BSpool با استفاده از محلول های مختلف و مناسب انجام می شود. سپس کلر زن با عملکرد بهینه و توانایی بسیار، محلول ها را در آب استخر پراکنده و پخش می کند.

انواع مدل های کلر زن نمکی BS poo برای سایز های مختلف و کاربرد آن
انواع مدل های کلر زن نمکی BS poo برای سایز های مختلف و کاربرد آن

با کیفیت ترین سیستم ضد عفونی:

کلر زن نمکی BSpool به عنوان باکیفیت ترین سیستم های ضد عفونی کننده آب، مورد استفاده قرار می گیرد.

به عبارت دیگر، امروزه یکی از پرقدرت ترین سیستم های گندزدایی آب و جلوگیری از آلودگی آن ها، کلر زن نمکی BSpool می باشد. چرا که این دستگاه با گرفتن کلر و نمک محلول در آب، آن را وارد استخر می کند. سپس به ازای هر یک لیتر آب، به ۵ گرم نمک نیاز دارد. یعنی این دستگاه برای گندزدایی آب استخر، به ازای هر یک لیتر آب، ۳ تا ۵ گرم نمک استفاده می کند.

گاهی برخی از افراد هنگام استفاده از دستگاه، تصور می‌ کنند مقدار نمک مورد نیاز این دستگاه ها سبب شور شدن آب استخر می شود. اما این تصور نادرست است. چرا که نمک های موجود در آب دوباره تجزیه می ‌شوند. همچنین هیچگاه مصرف نمی شوند؛ بلکه به شکل اولیه خود بر می گردند.

 

 

خصوصیات کلر زن نمکی BSpool:

یکی از مهم ترین خصوصیات و قابلیت های دستگاه کلر زن نمکی BSpool ، گندزدایی آب استخر و جلوگیری از رشد باکتری ها می باشد. همچنین امروزه استفاده از این دستگاه به عنوان یکی از برترین روش های کنترل میزان کلر موجود در آب استخر به شمار می رود. چرا که به روش و فرآیندهای مختلف و متفاوت، میزان کلر موجود در استخر را کنترل می کند. همچنین آن ها را در حالت متعادل نگه می دارد.

از آنجایی که استفاده از مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده در استخر سبب ایجاد بیماری های مختلف می شود. امروزه تولید و گسترش این دستگاه بسیار پر رونق شده است. زیرا یکی از مهم ترین و اصلی ترین خصوصیات کلر زن نمکی BSpool ، کاهش مصرف مواد شیمیایی در آب استخر ها می باشد. بنابراین مضرات این مواد با وجود دستگاه کلر زن نمکی بسیار کاهش پیدا کرده است.

مزایا:

این دستگاه ضدعفونی کننده از مزایا و خصوصیات دیگر نیز برخوردار است که  عبارت اند از:

  • انعطاف پذیری بسیار خوب: این دستگاه به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا، در انواع مختلفی قابل نصب و راه اندازی می باشد.
  • کاهش ضرر و زیان ‌های استفاده از مقدار زیادی کلر: در استخر هایی که از این دستگاه استفاده می ‌شود، میزان کلر بسیار پایین می باشد. همچنین بوی بد آن نیز در اطراف استخر وجود ندارد.
  • مزایا و ویژگی های بسیار جهت افزایش سلامتی: قطعا آب نمک، مزایا و ویژگی بسیاری برای سلامتی افراد دارد. لذا استفاده از این دستگاه ها در استخر ضروری و لازم می باشد.
  • احساس راحتی افراد در استخر با استفاده از این دستگاه: به دلیل استفاده از میزان کلر کمتر در این دستگاه، افراد می توانند بدون سوزش چشم و خارش پوست، احساس راحتی بسیاری در استخر داشته باشند.

 

سل دستگاه کلر زن نمکی که در سری پرو و به عنوان جایگیزین مورد استفاده قرار می گیرد.
سل دستگاه کلر زن نمکی که در سری پرو و به عنوان جایگیزین مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 معایب کلر زن نمکی BSpool:

دستگاه کلر زن نمکی BSpool، علاوه بر مزیت هایی همچون جلوگیری از خارش پوست، نداشتن بوی بد، از معایبی نیز برخوردار می باشد. بنابراین افراد می بایستی هنگام انتخاب و خرید این دستگاه کلر زن، علاوه بر توجه به مزایا، معایب آن را نیز در نظر بگیرند. سپس متناسب با نیاز خود و ارتفاع آب استخر آن ها را در مدل های مختلف خریداری کنند.

معایب:

از اصلی ترین و مهم‌ترین معایب کلر زن نمکی، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. همان طور که می دانیم در تولید این دستگاه کلر زن از قطعات و تجهیزات بسیاری استفاده شده است. بنابراین افراد هنگام تعمیر و تعویض این قطعات، می بایستی هزینه بیشتری پرداخت کنند.
  2. در استخر هایی که از این نوع دستگاه کلر زن استفاده می شود، کنترل آب ضروری است. به عبارت دیگر افراد لازم است به صورت هر هفته آب استخر را کنترل کنند. چرا که استفاده از این دستگاه سبب افزایش مواد اسیدی می شود. بنابراین این مورد از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
  3. در صورتی که محلول آب نمک و غلظت آن بسیار زیاد باشد، سبب آسیب رسیدن به قطعات و اجزای تشکیل دهنده کلر زن نمکی BSpool می شود. چرا که این محلول می تواند سبب خوردگی و سایش قطعات شود.
  4. بسیاری از دستگاه‌ های کلر زن نمکی با استفاده از پلاستیک طراحی و تولید شده اند. به عبارت دیگر جنس بدنه این دستگاه ها پلاستیک می باشد. لذا به مرور زمان بر اثر استفاده طولانی مدت و یا تابش نور خورشید، آسیب می بینند. در نتیجه این دستگاه ها پس از مدتی کار کردن ترک می خورند و عملکرد و قابلیت اولیه خود را از دست می دهند‌.

اگرچه معایب این نوع دستگاه کلر زن بسیار مهم و قابل توجه می باشد. اما مزایا و ویژگی های این دستگاه نسبت به معایب آن بیشتر به چشم می آیند.

 

لوازم جانبی کلر زن نمکی برای دستگاه های مختلف
لوازم جانبی کلر زن نمکی برای دستگاه های مختلف

  نحوه عملکرد کلر زن نمکی BSpool:

امروزه با تولید دستگاه های کلر زن نمکی، استفاده از دستگاه کلر زن ساده بسیار کم شده است. به عبارت دیگر می توان گفت کلر زن نمکی BSpool جایگزین استفاده از دستگاه کلر زن معمولی و ساده شده است. چرا که با استفاده از این دستگاه ها و نصب آن ها در استخر، نیاز به استفاده از مواد شیمیایی و کلر در آب نمی باشد.

نحوه کارکرد و عملکرد کلر زن نمکی BSpool به گونه ای است که افراد قبل از استفاده می بایستی مقداری نمک در آب بریزند. اما نکته مهم این است که مقدار نمک بیش از حد مجاز نشود. چرا که سبب شوری آب استخر می شود. این نوع دستگاه های کلر زن دارای الکترون هایی هستند که با کمک آن ها محلول آب نمک از فیلترها عبور پیدا می کند. سپس محلول آب نمک تجزیه می شود و مجددا برای ضدعفونی کردن استخر، وارد آب آن می شود. در این روش گندزدایی آب استخر ها و ضدعفونی کردن آن ها، با استفاده از دستگاه کلر زنی نمکی، ترکیبات و مواد کلری به راحتی آزاد می ‌شوند.

 

پس نحوه عملکرد دستگاه کلر زن نمکی BSpool بسیار پیشرفته و با کیفیت می باشد. همچنین در ضدعفونی کردن آب استخر ها عملکرد بهینه از خود نشان می دهد. در گذشته افراد برای ضدعفونی کردن آب استخر ها به صورت دستی از مواد اسیدی و کلر استفاده می کردند. اما امروزه با تولید این دستگاه های پیشرفته و با کیفیت، تزریق کلر به داخل استخر ها به راحتی انجام می شود. همچنین کلر استفاده شده از این نوع دستگاه ها، با کیفیت تر می باشد. در نتیجه با این نحوه عملکرد دستگاه کلر زن نمکی، هیچ گونه اثر منفی از تزریق کلر وجود نخواهد داشت.

 

قیمت کلر زن نمکی BSpool

یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه کلر زن نسبت به دستگاه های کلر زن ساده و عادی، هزینه مقرون به صرفه نصب و راه اندازی آن می باشد. اگرچه این نوع دستگاه کلر زنی از قیمت مقرون به صرفه هنگام نصب برخوردار است. اما هزینه خرید آن نسبت به دیگر دستگاه های کلر زن بیشتر است. چرا که قابلیت های آن بیشتر می باشد و به عنوان جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها شناخته می شود.

یکی از مهم ترین نکات هنگام انتخاب و خرید کلر زن نمکی BSpool ، توجه به برند و کیفیت آن باشد. همچنین افراد می بایستی کیفیت و جنس قطعات تشکیل دهنده آن را بررسی کنند. سپس با توجه به نیاز خود این محصولات را در اندازه و مدل های مختلف و متنوع خریداری کنند. توجه به قیمت و هزینه این محصولات نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که بسیاری از افراد متناسب با بودجه خود آن ها را خریداری می ‌کنند. اما برخی دیگر، به قیمت این محصولات توجه نمی کنند. چرا که کیفیت و عملکرد بهینه برای آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. علاوه بر قیمت، روش خرید دستگاه کلر زن نمکی نیز بسیار مهم و با ارزش می باشد.

شماد می توانید این محصول را به صورت غیر حضوری و آنلاین به سفارش این محصولات می پردازند. یکی از مزایای این روش خرید، خورداری از قابلیت های پس از فروش محصولات و صرفه جویی در وقت و زمان می باشد. اما نکته بسیار مهم در این روش خرید، مراجعه به سایت مراکز معتبر فروش دستگاه کلر زن با برند BSpool است. در نتیجه افراد می ‌توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری و از آن ها در ضدعفونی کردن آب استخر، استفاده کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله